پرچمدار لنوو Z5 بدون حاشیه در ۱۵ خرداد معرفی می شود

شرکت لنوو یکی دیگر از تولید کنندگان چینی بزرگ چینی می باشد که در صنعت تولید کامپیوترهای شخصی ، تبلت و موبایل های هوشمند فعالیت می کند . اخیرا لنوو اطلاعات جدیدی در شبکه اجتماعی وبیو (Weibo) از گوشی جدید خود با نام لنوو Z5 منتشر کرده است . اطلاعات منتشر شده از این محصول ابتدا تصویری از قسمت چپ بالای این گوشی منتشر شد ، سپس در اطلاعات دیگری تصویری از گوشه پایین این گوشی منتشر شد .  در حال حاضر اطلاعات جدیدی از تاریخ انتشار این محصول منتشر شده است .

مدیر عامل شرکت لنوو و قائم مقام پیشین شرکت ZUK آقای چانگ چنگ  زمان معرفی گوشی لنوو زد ۵ (Z5) را رسما تائید کرد . پرچمدار جدید لنوو در تاریخ ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) در مراسمی به صورت کاملا رسمی و با حضور رسانه های مختلف رونمایی شود . این رویداد در ساعت ۲ بعد  از ظهر  در پایتخت کشور چین در شهر پکن برگزار خواهد شد .

امروز آقای چانگ چنگ در پست جداگانه ای در صفحه رسمی خود گفت : لنوو زد ۵ از سری گوشی های زوک است که شامل گوشی زوک زد ۱ ،  زوک زد ۲ ، زوک زد ۲ پرو و زوک اج می باشد . مدیرعامل لنوو در یادداشتی نوستالژیک عنوان کرد ، لنوو تعهد خدمت رسانی را در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز جهت پشتیبانی و خدمات رسانی برای کاربران خود را در دستور کار قرار خواهد داد و دلیل اصلی این اقدام لنوو زد ۵ وارد بازار خواهد شد .

در حال حاضر مشخصات لنوو زد ۵ تائید نشده است ، هفته گذشته فیلمی از آکادمی فیلم پکن منتشر شد که مشخصات باتری این گوشی فاش کرد .در اطلاعات منتشر شده ، لنوو زد ۵ بطور شگفت انگیزی در حالت استندبای می تواند ۴۵ روز شارژ را ذخیره کند . مدیرعامل لنوو در گزارش خود اضافه کرد : لنوو زد ۵ با ۴ پیشرفت تکنولوژی و ۱۸ اختراع ثبت شده معرفی خواهد شد. به احتمال بسیار زیاد قابلیت های جدید این گوشی در رابط کاربری و حتی انتظار می رود رابط کاربری زوک مشاهده شود .

منبع gsmarena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست