کارکنان سابق گوگل و آمازون را در تیم نرم افزار اپل استخدام شدند

طبق گزارش جدیدی که بلومبرگ منتشر کرده است ، شرکت بزرگ اپل یکی دیگر از استخدام های بزرگ و پرسروصدایی را انجام داده است . در این استخدام آقای جان مک کورمک به عنوان نایب رئیس بخش نرم افزاری اپل انتخاب شده است .

جزئیات این گزارش بسیار ناچیز ولی دقیق می باشد ، در ادامه گزارش آمده است ; شرکت اپل خبر استخدام مدیر سابق ارشد بخش فنی شرکت آمازون را به بلومبرگ داده است . گویا آقای مک کورمک سابقه فعالیت در شرکت گوگل به عنوان مدیر اجرایی بخش فناوری پیشرفته را در رزومه خود دارد . همچنین در شرکت اچ پی مدیر بخش نرم افزار این شرکت بوده است ، وی اخیرا در پروفایل لینکدین خود سمت جدید خود در شرکت اپل را ثبت کرده است .

در حالی که جزئیات بیشتری از استخدام های اپل در دسترس نیست ، ولی شرکت اپل تغییرات بسیار زیادی را در بخش نرم افزاری انجام داده است ، چون اپل به رویداد WWDC نزدیک می شود و تمرکز خود را برای بهبود عملکرد و یکپارچه سازی مک و سیستم عامل IOS گذاشته اند .

طی هفته گذشته ، تیم کوک در حضور دیگر کارکنان شرکت اپل اعلام کرد آقای جان جیاندرا که مدیر بخش تحقیقات هوش مصنوعی شرکت گوگل  به استخدام اپل گرفته شده است .با اقدامات و تغییراتی که شرکت اپل انجام داده است به نظر می رسد اپل در تلاش است با دستیار گوگل و الکسای آمازون به رقابت بپردازد .

منبع ۹to5mac.com

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست