کاهش 17 درصدی ارزش سهام انویدیا در پی کاهش استخراج ارزهای رمزنگاری شده

انویدیا

این روزها قیمت ارزهای دیجیتالی مانند سال گذشته بالا نمی رود و همین موضوع باعث شده است تا استخراج ارزهای رمزنگاری شده کاهش یابد .با کاهش استخراج ارزهای رمزنگاری شده فروش پردازنده های گرافیکی شرکت انویدیا در سه ماهه چهارم سال جاری کاهش شدیدی داشته است.انویدیا با انتشار گزارش های مالی مربوط به سه ماهه سوم سال 2018 مشخص شد که میزان فروش این شرکت پایین تر از پیش بینی های کارشناسان بوده است . سهام انویدیا در معاملات هفته گذشته تقریبا 17 درصد کاهش داشته است و به 168332 دلار در هر سهم رسیده است . در چندین دهه گذشته انویدا وظیفه تامین کارت های گرافیک کامپیوتری را بر عهده داشت ، اما در سال های اخیر استخراج کنندگان ارزهای رمزنگاری شده کارت گرافیک های این شرکت را برای ماینینگ ارزهای دیجیتالی استفاده می کنند .

مدیر اجرایی  انویدیا Jensen Huang در مصاحبه خود گفت : قیمت و تقاضای کارت های گرافیکی با افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتالی بالا رفته است و همین موضوع باعث شده است تا کاربران عادی نیز از خرید کارت های گرافیکی منصرف شوند.همانطور که استخراج ارزهای دیجیتالی کاهش داشته است ، کارت های گرافیکی نیز کاهش قیمت داشته اند و Nvidia انتظار دارد کاربران عادی برای خرید کارت های گرافیکی به بازار بیایند .هوانگ گفت ، انتظار می رود رکود فروش کارت های گرافیکی تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت .

انویدیا همچنین گفت ، درامد حاصل از تولید کامپیوترهای شخصی این شرکت تقریبا 40 درصد کاهش داشته است ، دلیل آن هم کاهش تقاضای پردازنده های گرافیکی برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده عنوان کرده است . بر اساس اطلاعاتی که از IBES منتشر شده است انتظار می رود درامد انویدیا در سه ماهه سال جاری 2.7 میلیارد دلار درامد کسب خواهد کرد و در مقایسه با آماری که تحلیلگران انتظار داشتند 2 درصد کمتر خواهد بود .

منبع reuters

نمایندگی

, ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست