گلکسی اس ۱۰ با قابلیت هوش مصنوعی و شارژدهی بیشتر خواهد بود

تقریبا دو هفته به رونمایی از پرچمداران گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس باقی مانده است ، در شایعه ی جدیدی مشخصات گوشی های سری اس ۲۰۱۹ سامسونگ به وسیله ی یک منبع چینی فاش شده است . منبعی که اطلاعات پرچمداران جدید سامسونگ را منتشر کرده است در گذشته نیز اطلاعات درستی را منتشر می کرده است . در حال حاضر تا معرفی محصولات سال ۲۰۱۸ زمان زیادی باقی مانده است ، از آنجایی که فقط حدسیات در مورد گلکسی اس ۱۰ منتشر شده است باید با تردیدد و شک به این اطلاعات نگاه کرد.

با توجه به اینکه گوشی گلسی اس ۹ از لحاظ طراحی تغییرات چشم گیری را نداشته است ، با این حال انتظار می رود شرکت سامسونگ گوشی های سال ۲۰۱۹ خود را با تغییرات بسیار زیادی نسبت به گوشی های سال ۲۰۱۸ خود معرفی خواهد کرد . همانطور که ما پیشرفت زیادی هوش مصنوعی را در صنعت تولید موبایل های هوشمند شاهد هستیم ، به نظر می رسد گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۹ سامسونگ مجهز به پردازش های عصبی مورد نیاز برای پردازش قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود . سامسونگ در پرچمداران سال بعدی خود از پردازنده نسل جدید اکسینوس و همچنین از حافظه جدید UFS 3.0   استفاده خواهد کرد . گفته می شود سرعت این حافظه دوبرابر حافظه فعلی خواهد بود و  مصرف انرژی را در این گوشی کم خواهد کرد .

به احتمال بسیار زیاد گلکسی اس ۱۰ از فناوری ارتباطی ۵G پشتیبانی خواهد کرد ، چون نسل پنجم ارتباطات در سال آینده به طور رسمی معرفی خواهد شد . علاوه بر این امکانات ، شرکت سامسونگ می تواند از یک باتری L شکل در گوشی های سال ۲۰۱۹ خود استفاده مند تا با این کار میزان شارژ دهی گوشی های خود را افزایش دهد .علاوه بر این ممکن است نسل بعدی صفحه نمایش های اینفینیتی در سال ۲۰۱۹ معرفی شوند ، با این صفحه نمایش ها می توان نسبت تصویری ۹۳ درصد را در گوشی ها ارائه داد . همچنین تمرکز بر اهراز هویت کاربران و سیستم های تشخیص چهره سه بعدی می تواند در گوشی های نسل بعدی سامسونگ به کارگرفته شود .

با این حال فعلا کمی زود است که در مورد گوش ی های سال ۲۰۱۹ سامسونگ صحبت کنیم ، در حال حاضر سامسونگ آماده معرفی پرچمداران سال ۲۰۱۸ خود است و احتمال دارد هرگونی اطلاعاتی در مورد پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ صحت لازم را نداشته باشد .

منبع sammobile

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست