گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به جک 3.5 میلی متری مجهز می شوند

طبق شایعاتی که منتشر شده است نشان می دهد شرکت سامسونگ در پرچمدار گلکسی اس 9 از پورت 3.5 میلی متری استفاده خواهد شد ، تصاویری منتشر شده است که نشان می دهد سامسونگ از کابل های فلزی USB Type-C در پرچمداران بعدی خود استفاده خواهد کرد . پورت 3.5 میلی متری در قسمت پایینی سمت راست ماژول دیده می شود ، در حالی که  هیچ یک از نشانه های ضد آب بودن در این تصاویر مشاهده نمی شود . با این حال به احتمال زیاد پرچمداران  جدید سامسونگ مانند گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس استاندارد IP68  را دریافت کنند و در مقابل با گردوقبار ایمن شوند .

در تصاویری که منتشر شده است مشاهده می شود روی کابل های USB Type-C شماره SM-G965F تایپ شده است و این نشان دهنده ی آن است این کابل ها برای گلکسی اس 9 پلاس آماده شده اند . حرف F  نیز نشان دهنده آن است که این ماژول ها برای مدل های جهانی تک سیم کارته استفاده می شود ، هرچند که تمامی مدل ها به جک 3.5 میلی متری مجهز می شوند .

این غول تکنولوژی کره ای یکی از معدود تولید کنندگانی است که نمی خواهد برای هدفون گوشی های خود پورت 3.5 میلی متری را از پرچمداران خود حذف کند . سامسونگ در مدل های قبلی خود گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس و همچنین در نوت 8 از پورت 3.5 میلی متری هدفون استفاده کرده است . طراحی پرچمداران جدیدی سامسونگ شباهت بسیار زیادی به مدل های قبلی خود یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس خواهند داشت . گفته می شود مدل گلکسی اس 9 از صفحه نمایش 5.8 اینچی و گلکسی اس 9 پلاس از صفحه نمایش 6.2 اینچی با پنل اینفینیتی و در مدل های پایه از حافظه 64 گیگابایتی و همچنین در مدل اس 9 از یک دوربین و مدل اس 9 پلاس با دوربین دوگانه به بازار عرضه خواهد شد .

مدل گلکسی اس9 پلاس پیشرفت قابل توجهی نسبت به مدل قبلی خود یعنی اس8 پلاس خواهد داشت ، اس9 پلاس با مجهز شدن به دوربین دوگانه و همچنین 6 گیگابایت حافظه رم که در مدل قبلی از 4 گیگابایت استفاده شده بود . در برخی مدل ها از حافظه 512 گیگابایتی برای ذخیره سازی اطلاعات مجهز می شوند ، سامسونگ اخیرا تولید تراشه های حافظه 512 گیگابایتی را از ماه مارس به تولید انبوه رسانده است .

منبع androidheadlines

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست