گلکسی نوت ۹ با دستیار صوتی بیکسبی ۲ عرضه می شود

آقای دی جی کو مدیر عامل بخش سامسونگ موبایل ، در گزارشی اعلام کرد گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹ به دستیار صوتی بیکسبی ورژن ۲.۰ مجهز خواهد شد . شرکت بزرگ سامسونگ برای اولین بار حدود چهار ماه پیش در کنفرانس توسعه دهندگان خود در شهر سانفرانسیسکو در مورد بیکسبی ۲ صحبت کرد . این شرکت در همان زمان اعلام کرد که دستیار صوتی بیکسبی ۲ با طراحی ساده ای که داشته است قصد دارند این دستیار صوتی را به یک ابزار هوشمند بسیار قوی تبدیل کنند.

کو در طی یک کنفرانس مطبوعاتی که در کنگره جهانی موبایل MWC 2018 در شهر بارسلونا برگزار شد اعلام کرد ، در حال حاضر شرکت سامسونگ نسخه ی بتای دستیار صوتی بیکسبی ۲ را تکمیل کرده است و این نسخه ی جدید به وسیله ی ۸۰۰ شریک سامسونگ در حال آزمایش می باشد . وی در ادامه گفت ، با توجه به سرعت توسعه ی دستیار صوتی نسخه ۲ بیکسبی ، به احتمال بسیار بالا این نسخه در گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹  استفاده شود .

آقای کو در ادامه اضافه کرد ،دستیار صوتی بیکسبی ۲ به کاربران این امکان را می دهد تا دامنه ی وسیعی از قابلیت های فوق العاده ی دستیار صوتی بیکسبی را تجربه کنند و بیکسبی ۲ با توجه به گسترش اکوسیستم خود در صنعت متمرکز خواهد شد . کو در ادامه گزارش خود اضافه کرد : شرکت سامسونگ به دلیل اینکه در ارائه ی بیکسبی ۱ با شتاب زیادی همراه بود و سامسونگ نتوانست اکو سیستم را گسترش دهد . به همین دلیل سامسونگ برای بیکسبی ۲ در مورد این موضوع تمرکز زیادی دارد . آقای کو در ادامه توضیحات خود اطلاعات دیگری از گلکسی نوت ۹ را فاش نکرد .

آقای اوی-سوک چانگ معا.ن اجرایی و همچنین سرپرست گروه نرم افزاری و هوش مصنوعی در مصاحبه ای عنوان کرد :سامسونگ در حال توسعه ی یک تکنولوژی ای است که بیکسبی را قادر می سازد تا این دستیار صوتی در حالی که چندین کاربر وجود دارند و بیکسبی بتواند صدای افراد را بطور همزمان تشخیص دهد . وی با اطمینان زیادی عنوان کرد بیکسبی به هیچ دستگاه دیگری متصل نخواهد بود .او گفت : هدف نهایی این است که بیکسبی را را در همه جا گسترش دهیم .

در گزارش های قبلی نشان شرکت سامسونگ اعلام کرده بود در بیکسبی ۲ بدون نیاز به گفتن جمله ی HI Bixby فرمان های ارسالی خود را بدهند . با توجه به این گزارشات در آینده دستیار صوتی بیکسبی به یکی از قدرتمند ترین دستیاران صوتی تبدیل خواهد شد .

سامسونگ اطلاعات دیگری از دستیار صوتی خود منتشر نکرده است ، سامسونگ به زودی محصولات بیکسبی ۲ را به بازار ارائه خواهد کرد . این شرکت چندی پیش وعده داده بود محصولات خود از جمله تلویزیون و اسپیکرهای مجهز به دستیار صوتی بیکسبی را داده بود ، به احتمال زیاد این محصولات با بیکسبی ۲ به بازار عرضه خواهند شد .

منبع sammobile

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست