گلکسی 360 نام تجاری جدید دوربین سامسونگ ثبت شد

Galaxy_Gear

سامسونگ یک علامت تجاری با نام گلکسی 360 ثبت کرده است ، این علامت تجاری بر روی محصولات دیگری استفاده نشده است . سامسونگ با ثبت این علامت تجاری ، فرصت خوبی دارد از آن برای دوربین 360 درجه استفاده کند . این محصول قبلا با نام تجاری 360 گیر به بازار عرضه شده بود . سامسونگ اخیرا برخی از محصولات خود را از نام گیر ( Gear ) به گلکسی ( Galaxy ) تغییر داده است . برای مثال محصولی که اخیرا تغییر نام داده شده است ، ساعت هوشمند گیر است . ساعت هوشمند سامسونگ اخیرا به گلکسی واچ Galaxy watch تغییر نام داده شده است .

سامسونگ نام تجاری برخی از محصولات خود را تغییر داده است و ممکن است این کار را بر روی سایر محصولات نیز انجام دهد . گزارشاتی که در ماه های اخیر منتشر شد ، سامسونگ قصد داشت تا نام تجاری هدست گیر وی آر ( Gear VR ) را به گلکسی وی آر تغییر دهد . بنا بر این می توان تصور کرد که این کار را برای دوربین گیر 360 انجام خواهد داد .

در حال حاضر شرکت کره ای سامسونگ ، دو مدل از دوربین های 360 خود را با نام تجاری گیر 360 وارد بازار کرده است . ثبت نام تجاری گلکسی 360 ، تایید می کند که سامسونگ در حال کار بر روی دوربین جدید 360 درجه خود می باشد . در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد محصول جدید ساموسنگ منتشر نشده است و نمی توان گفت که دوربین جدید سامسونگ چه تفاوت هایی با نسل قبلی دارد .  حتی مشخص نشده است که سامسونگ دوربین جدید خود را در چه تاریخی به بازار عرضه می کند . آخرین مدل دوربین گیر 360 در اوایل سال 2017 میلادی معرفی شد .

علامت تجاری گلکسی 360ثبت علامت تجاری گلکسی واچ( Galaxy Watch )، 3 ماه قبل از معرفی ساعت هوشمند سامسونگ ثبت شده بود . به احتمال زیاد فاصله مشابهی را برای معرفی دوربین گلکسی 360 سامسونگ شاهد باشیم .

منبع sammobile

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست