گوشی جدید شیائومی mi 6x با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی

شرکت شیائومی یکی دیگر از تولید کنندگان بزرگ گوشی های هوشمند در کشور چین می باشد ، این شرکت طرفداران زیادی در جهان پیدا کرده است . شیائومی در تاریخ ۲۵ آوریل دعوتنامه ای را منتشر کرده بود ، اما شیائومی مشخصات محصول جدید خود را منتشر نکرده است .این شرکت در روز گذشته جزئیات جدیدی از  مراسم معرفی گوشی جدید خود اعلام کرده است .

در تیزری که شیائومی منتشر کرده است کاملا مشخص است که قرار است گوشی شیائومی می ۶ ایکس و می A2 را در ووبان که در شهر هوبی قرار دارد رونمایی شوند. اما چرا شایئومی در ایالت ووهان چین محصول جدید خود را معرفی می کند ؟ گفته می شود آقای لی جون هو مدیر عمل شرکت شیائومی در سال ۱۹۹۱ در شهر ووهان چین موفق به اخذ مدرک علوم کامپیوتر خود شده است.

اما اطلاعاتی که در تیزر تبلیغاتی شیائومی آمده است ، در گوشی شیائومی می ۶ ایکس از دوربین دوگانه ۲۰ مگاپیکسلی استفاده شده است .در صورتی که مشخصات کامل این محصول به صورت رسمی اعلام نشده است ،  در شایعات آمده است که این گوشی از یک صفحه نمایش بزرگ ۵.۹۹ اینچی با رزولوشون ۲۱۶۰*۱۰۸۰ پیکسل استفاده میکند .در ادامه این شایعات آمده است می ۶ ایکس از پردازنده اسنپ دراگون ۶۲۶ و ۴ گیگابایت رم همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است . اما ضعیف ترین بخش مشخصات می ۶ ایکس وجود باتری ضعیف ۲۹۱۰ میلی آمپرری می باشد.

گوشی می A2 در مقایسه می ۶ ایکس در تمامی مشخصات سخت افزاری با هم یکسان می باشند ولی در رابط کاربری با هم متفاوت می باشند . شیائومی می A2 از اندروید وان گوگل استفاده خواهد کرد ولی گوشی می ۶ ایکس از رابط کاربری اختصاصی شیائومی MIUI استفاده خواهد کرد .

منبع miui

 

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست