گوشی هواوی پی ۲۰ پرو در رنگ های زیبایی عرضه خواهد شد

آنطور که به نظر می رسد ، تمام مشخصات گوشی های شرکت بزرگ هواوی به نام های هواوی پی ۲۰ پرو ، پی ۲۰ لایت و هواوی پی ۲۰ منتشر شده است . اما در روز گذشته تعدادی تصاویر جدید از یک منبع منتشر شده است  ، این تصاویر اطلاعاتی از رنگ بندی گوشی های جدید سری P سال ۲۰۱۸ را نشان می دهد.

به تصاویر زیر نگاه کنید ، در رنگ بندی این گوشی ها گرادیان وجود دارد .

امروزه شرکت های بزرگ تولید کننده موبایل های هوشمند ، محصولات خود را با رنگ های تکراری و خسته کننده ای به تولید می رسانند از جمله رنگ سیاه ، سفید ، خاکستری  و نقره ای می باشند که اکثرا این رنگ ها به صورت براق و یا مات به تولید می رسد . بنابر این برخی شرکت ها با نوآوری در رنگ بندی محصولات خود به نوعی یک گام مثبت در روند تولید محصولات خود برداشته اند . اخیرا شرکت اسنشیال در گوشی جدید خود از رنگ آبی اقیانوسی استفاده کرده که تغییر جالب و خوبی بود . بر اساس تصاویر منتشر شده ، به نظر می رسد رنگ های بنفش و آبی گوشی های پی ۲۰ پرو و پی ۲۰ از برجسته ترین رنگ های خاص در سال ۲۰۱۸ خواهد بود .

در تصاویر جدیدی که منتشر شده است رنگ بندی جالب و استاندارد گوشی های هواوی پی ۲۰ و هواوی پی ۲۰ لایت را نشان می دهند . گوشی هواوی پی ۲۰ از ترکیب ۲ رنگ صورتی و طلایی  به صورت گرادیانت به بازار عرضه خواهند شد .

اما هر دو گوشی هواوی پی ۲۰ و هواوی پی ۲۰ پرو با رنگ های آبی و سیاه نورمال به تولید خواهند رسید . گوشی هوشمند پی ۲۰ لایت با رنگ سیاه معمولی  و ترکیب رنگ طلایی و صورتی که رنگ زیبایی را خواهد داشت به تولید خواهد رسید .

انتظار می رود گوشی های جدید سری پی هواوی در اواخر ماه جاری به بازار عرضه شوند ، سری پی ۲۰ هواوی جایگزین سری پی ۱۰ این شرکت خواهند شد ، پی ۲۰ هواوی بعد از پرچمدار جدید این شرکت که به نام میت ۱۰ پرو در امریکا سروصدای زیادی به پا کرد عرضه خواهد شد . به نظر می رسد پی ۲۰ پرو هواوی یکی از برجسته ترین محصولات در بازار خواهد بود که با دوربین سه گانه و ۵ برابر زوم بیشتر و ارائه ی تصاویر ۴۰ مگاپیکسلی خواهد بود .

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست