گوگل باگ Gboard را رفع می کند

اگر شما از کاربرانی هستید که از جی بورد گوگل استفاده می کنید و اخیرا هنگام تایپ کردن با کندی و اشتباه روبه رو می شوید ، دچار اشتباه نشده اید .کمپانی گوگل باگ Gboard را تائید کرده است ، گوگل از باگ جدید جی بورد در قابلیت glide-typing آگاه است و در بیانیه ای رسمی اعلام کرده است که این اشکال را رفع خواهد کرد .

برخی از کاربران جی بورد اعلام کرده اند که در هنگام کارکردن با قابلیت gilde-typing با اشکالاتی مواجه می شوند . بر اساس  گزارش های بدست آمده ، باگ جدید در بسیاری از گوشی های هوشمند و دیگر دستگاه ها مشاهده شده است و مربوط به دستگاه خاصی نمی باشد . در حقیقت کاربرانی که با قابلیت glide-typing در جی بورد تایپ می کنند ، کلمات عجیبی را مشاهده می کنند و بجای اینکه سرعت تایپ بالا برود ، کلمات به اشتباهی تایپ می شوند . در هر حال ، قابلیت gilde-typing دچار باگ شده است و به درستی کار نمی کند .

برخی معتقدند اشکال جدید جی بورد مربوط به اشکالی است که در صرفه جویی در باتری برخی از گوشی های هوشمندی با اندروید پای می باشند گزارش شده است . اما به نظر نمی رسد این باپ مربوط به اشکال در ذخیره سازی باتری باشد ، برخی از کاربرانی که باگ جی بورد را گزارش داده اند ولی باگ Battery Saver را گزارش نکرده اند .

بر همین اساس ، گوگل با دریافت گزارش های وجود باگ در Gboard در تلاش است تا این اشکالات را رفع کند . اما اگر باگ موجود در جی بورد شمارا آزار می دهد می توانید فعالیت این اپلیکیشن را متوقف کنید تا زمانی که گوگل مشکل موجود را متوقف کند .

منبع androidpolice

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست