آفیس 2019 برای ویندوز و مک عرضه شد

مایکروسافت روز گذشته جدیدترین نسخه آفیس 2019 را برای سیستم عامل های محبوب ویندوز و مک عرضه کرد .آخرین بروزرسانی های آفیس نسخه 2019 ، برای کسب و کارهایی ارائه شده است که از مشترکین سرویس آفیس 365 شرکت مایکروسافت را با بروز رسانی ماهانه را خریداری نکرده اند . آفیس 2019 اساسا یک زیر مجموعه ای از ویژگی هایی است که در سه سال گذشته به آفیس 365 اضافه شده است و شامل بروزرسانی هایی در ورد ، اکسل ، پاورپوینت ، Outlook ، Project ، ویزیو ، اکسس و پابلیشر می باشد .
مایکروسافت آفیس 2019 ، شامل یک جامدادی و نواری برای سفارشی سازی که در تمام برنامه های آفیس استفاده شده است . ویژگی های بروزرسانی شده در آخرین نسخه آفیس ، اضافه شدن حالت فوکوس به همراه مترجم جدید و بهبودهایی برای قابلیت دسترسی را برای ورد اضافه کرده است . از دیگر قابلیت های جدید آفیس 2019 ، انتقال شکل و پشتیبانی از رسم بردارهای SVG و همچنین پشتیبانی از مدل های سه بعدی 3D ، خروجی گرفتن ویدئو با فرمت 4k از قابلیت های جدید پاورپوینت می باشد .

علاوه بر بروزرسانی های آفیس 2019 ، Exchange سرور 2019 ، اسکایپ برای کسب و کار سرور 2019 ، شیرپوینت سرور 2019 و Project سرور 2019 در هفته های آینده برای کسب و کارها منتشر می شود . آفیس 2019 ابتدا در دسترس مشتریان تجاری با قابلیت دریافت لایسنس چندگانه قرار خواهد گرفت و پس از آن مشتریان تجاری و مصرف کنندگان کسب و کارها درهفته های آینده دریافت می کنند .

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست