آمازون ابزاری برای توسعه ی واقعیت مجازی ارائه کرد

شرکت آمازون ابزاری به نام (Sumerian) را توسعه داده است ، این نرم افزار به منظور ایجاد و طراحی های سه بعدی برای طیف گسترده ای از پلتفرم های مختلفی که در حال حاضر موجود هستند توسعه داده شده است.

آمازون این ابزار را مبتنی بر مرورگرهای اینترنتی توسعه داده است ، شما میتوانید بصورت پیش نمایش و محدود این نرم ابزار را در مرورگر خود مشاهده کنید . با ابزار سامرین میتوانید مدل های سه بعدی خود را طراحی کنید و طرح های خود را بر روی اپلیکیشن های VR  (واقیت مجازی)  و AR (واقعیت افزوده)   مورد استفاده قرار دهید . این ابزار شامل یک کتابخانه ای شی گرایست که از مدل های مختلفی تشکیل شده است میتوانید از آن ها استفاده کنید ، همچنین میتوانید از فایل های با پسوند OBJ و FBX را در این ابزار مورد استفاده قرار دهید .

به غیر از تمام مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد ، ابزار سامرین دسترسی هایی لازم میزبان را که شخصیت های سه بعدی در ابزار هستند و کاربر میتواند تغییراتی را در این ها اعمال کند و شخصی سازی کند ، در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است .میزبان های این ابزار با نسخه آمازون پولی (Amazon Polly) و همچنین با لکس (Lex) ادغام شده اند تا بتواند قبلیت هایی مانند دستیار مجازی الکسا را در این ابزار میسر سازد .

ابزار سامری به گونه ای طراحی شده است که میتواند برای کم تجربه ها که طراحی سه بعدی نداشته اند هم مورد استفاده قرار بگیرند تا آن ها هم قدرتی کافی برای ایجاد محتوای خوب و جذاب را داشته باشند .همانطور که توسعه دهندگان بیشتر به دنبال ابزاری هستند که از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده پشتیبانی کند و میتوانند پلتفرم های موجود را گسترش میدهند ، سامرین میتواند به عنوان یکی از بهترین ابزاهای موجود برای توسعه ی اپلیکیشن ها در آینده ی نه چندان دور باشند .

ابزار آمازون (Sumerin) میتواند با قابلیت AWS تمام توسعه دهندگان را به سمت پلتفرم ابری خود جذب کند . در حال حاضر آمازون موتور بازی خود را با نام Lumberyard معرفی کرده است که مناسب افرادی است که در حال ایجاد تجربیات و تعاملات خود هستند است .کاربران میتوانند این ابزار را بر روی سخت افزارهای مشهوری نظیر اچ تی سی وایو ، اکولوس ریفت و آیفون نصب کنند.

تاراواکر یکی از بنیان گذاران AWS است که به تازگی یک پستی را در وبلاگی منتشر کرده است عنوان کرده است : ابزار سامرین همچنین  میتواند برای ساخت صحنه های واقعیت مجازی AR را در دستگاه های اندرویدی را که با ARCore سازگار هستند را در آینده ای بسیار نزدیک فراهم کند .از قابلیت های دیگر سامرین میتوان به اینکه توانایی ورود اطلاعات از پروژه های که Unity هستند را اعمال کرد .

این موتور به طور گسترده ای میان توسعه دهندگان واقعیت مجازی و واقعیت افزوده محبوب است  و با ایجاد یک پل ارتباطی میان Unity  و Sumerin  میتواند برای جذب توسعه دهندگان بسیار جذاب باشد .

منبع venturebeat

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست