ابزار جدید فیسبوک تصاویر را به Google Photos انتقال می دهد

Facebook Viewpoint

فیسبوک در روز گذشته ابزار جدیدی را معرفی کرده است که به کاربران خود این امکان را می دهد تا تصاویر خود را از فیسبوک به Google Photos انتقال دهند. این ابزار در ابتدا در کشور ایرلند منتشر می شود و در نیمه اول سال 2020 در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. فیس بوک در مورد این ابزار اعلام کرد که این ابزار انتقال عکس که از امروز کاربران می توانند از آن استفاده کنند، بر اساس کدی توسعه داده شده است که از طریق مشارکت ما در پروژه ی انتقال داده منبع باز تولید شده است.

این پروژه انتقال داده شامل چندین شرکت بزرگ شامل اپل، گوگل، مایکروسافت، توییتر و … می شود. فیسبوک اعلام کرد که این پروژه در ابتدا با Google Photos شروع به کار کرده است و در آینده سایر خدمات ممکن به این پروژه اضافه خواهد شد. فیسبوک در حال آزمایش این ابزار در ایربند است و آن را بر اساس بازخورد کاربران اصلاح خواهد کرد.

این ابزار برای کاربران Google Photos  که به طور خودکار از گوشی های هوشمند خود نسخه پشتیبان تهیه نمی کنند، مفید خواهد بود. اگر کاربر فیسبوک و گوگل فوتوز از تصاویر خود نسخه پشتیبان تهیه می کنند، مطمئن باشند که این ابزار عکس های ارسال شده در شبکه ی اجتماعی فیسبوک در سرویس گوگل پشتیبان گرفته خواهد شد. با این ابزار کاربران همیشه یک نسخه پشتیبان گرفته شده از تصاویر خود را که در فیسبوک به اشتراک می گذارند را خواهند داشت.

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست