اسپاتیفای در حال تست اپلیکیشن Stations پخش سریع تر موزیک

شرکت اسپاتیفای اخیرا اپلیکیشن جدیدی را معرفی کرده است که این امکان را به کاربران می دهد تا  بتوانند بدون طی کردن مراحل متعددی بتوانند موسیقی مورد نظر خود را پیدا کرده و پخش کنند .

این اپلیکیشن ابتدا در روز سه شنبه هفته ی گذشته توسط یک شرکت تحلیلی با نام Sensor Tower مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت ، در حال حال حاضر این اپلیکیشن در بسیاری از فروشگاه های اندروید در دسترس کاربران قرار گرفته است . طبق گزارش TechCrunch ، اپلیکیشن Stations در کشور استرالیا توسعه داده شده است و بر همین اساس جمله ی ((Aussie Top 50)) در تصویر تبلیغاتی این اپلیکیشن دیده می شود .

با اپلیکیشن جدید اسپاتیفای می توانید بلافاصله بعد از اینکه اپلیکیشن را باز کنید بدون اینکه در موسیقی ها به جست و جو بپردازید موسیقی مورد نظرتان را پیدا خواهید کرد .

شما همچنین می توانید تغییراتی در اپلیکیشن مورد نظر بدهید ، حتی می توانید یک Station شخصی سازی شده ایجاد کنید ، تمام این امکانات رایگان می باشد و درآمد این اپلیکیشن از تبلیغات تامین می شود .

همانطور که می دانید اسپاتیفای یکی از بزرگترین نام ها در سرویس های پخش کننده موسیقی می باشد که حدود 140 میلیون کاربر آنلاین دارد ، 70 میلیون از کاربران این سرویس حق اشتراک پرداخت می کنند .تمام کاربران در هر جای دنیا می توانند از سرویس اسپاتیفای استفاده کنند و به میلیون ها موزیک بصورت رایگان دسترسی داشته باشند ، همچنین با پرداخت درون برنامه ای می توانید به هر موسیقی ای که فکرش را می کنید به دست آورید.

اپلیکیشن Stations قابلیتی دارد که به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند بدون انتخاب سختشان موزیک مورد نظر را انتخاب کنند ، این اپلیکیشن تا کنون به وسیله ی 100 کاربر دانلود شده است و این روند به صورت آرام  رو به افزایش است .

به احتمال بسیار زیاد نصب این برنامه برای تعدادی از موبایل های هوشمند اندرویدی محدود خواهد شد ، در حال حاضر امکان دانلود این اپلیکیشن برای گوشی گوگل پیکسل مقدور نمی باشد . ما به محض دریافت اطلاعات بیشتر و اینکه این سرویس در کدام مناطق فعال خواهد بود را به اطلاع خواهیم رساند .

اپلیکیشن Stations شباهت بسیار زیادی با رقیب خود سرویس پخش موزیک پاندرورا دارد . سرویس موزیک پاندورا نیز امکانات مشابهی دارد و امکاناتی از قبیل ، انتخاب سلیقه ای موزیک ، پیدا کردن موزیک های مورد علاقه و .. دیگر امکانات است .

منبع cnet

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست