افزایش امنیت صرافی بایننس پس از سرقت 40 میلیون دلار ارز دیجیتالی

بایننس Binance

پس از دزدیده شدن ۴۰ میلیون دلار ارز دیجیتالی از صرافی بزرگ بایننس(Binance) ، این صرافی وعده داد تا امنیت خود را افزایش دهد.این شرکت معتقد است که بزرگترین مبادلات ارزهای دیجیتالی را در جهان بر اساس حجم تبادلات انجام می دهد، در روز گذشته اعلام کرد معیارهای امنیتی و شیوه ی تجارت خود را بهبود خواهد داد. مدیر عامل بایننس (Changpeng Zhao)، به طور مشخص در وبلاگ خود نوشت: بایننس تغییرات قابل توجهی را در سیستم 2FA و API و مناطق اعتبارسنجی خروجی را که منطقه ای است که هکرها از آن ها استفاده می کنند، اعمال می کند.

تنها پس از آشکار شدن این هک در اوایل هفته، ژائو مدیرعامل بایننس در مصاحبه ای با یک برنامه تلویزیونی زنده گفت: هکرها بسیار صبور بوده اند، زیرا هکرها کاربران ویژه ی بایننس را هدف قرار داده اند و همچنین این حمله در مسیرهای ورودی و خروجی انجام شده است.این نوع حملات فیشینگ نام دارند و این موضوع باعث شده است که ژائو متعهد به انجام راه حال های نوآورانه برای مبارزه با این تهدید ها و همراه با بهبود در KYC برای شناخت و تحلیل بهتر رفتار کاربران عادی خواهد بود.

ژائو در ادامه گفت: ما درحال همکاری با تعدادی از کارشناسان پیش گام در صنعت امنیت برای بهبود در امنیت بایننس و ردیابی هکرها هستیم، در ادامه افزود که دیگر صرافی ها نیز برای ردیابی و مهار دارایی های ربوده شده به بهترین نحو با ما همکاری می کنند.

تمرکز واقعی باید روی آینده باشد و در این راستا بایننس اعلام کرد که به زودی از کلیدهای تایید هویت دو مرحله ای مبتنی بر سخت افزار برای ورود کاربران به وب سایت اضافه خواهد کرد. البته این اقدام باید زودتر انجام می شد.ژائو در ادامه گفت: شرکت بایننس پس از اضافه شدن این ویژگی به کاربران خود هزارعدد یوبی کیز(YubiKeys) خواهد داد. این حربه ی بسیار خوبی است، در صورتی که بایننس کد تخفیفی برای استفاده از وب سایت در اختیار کاربران قرار دهد، احتمالا کارشناسان امنیتی به کاربران توصیه خواهند کرد که کلیدهای امنیتی شخصی را خریداری کنند تا از دستکاری نشدن آن ها اطمینان داشته باشد.

در به روز رسانی این خبر این است که بایننس بازپرداخت ها و سپرده گذاری هایی را که پس از حمله هکرها متوقف شد را از سر خواهد گرفت. با این حال، زمان دقیق این افدام مشخص نمی باشد، اما مدیرعامل شرکت بایننس زمان بندی را اوایل هفته ی آینده اعلام کرده است. اما پیشنهادهایی از reorg بلاک چین و بیت کوین شده است که موجب واکنش تمسخر آمیز بسیاری از فضاهای بلاک چین شده است که ژائو درباره این موضوع ابراز تاسف کرده است.

ژائو در ادامه گفت:  دیدگاه من این است که ارتباطات مداوم و شفاف ما موضوعی است که ما را از راه های قدیمی برای انجام کارها جدا می کند، حتی در زمان های دشوار و سخت وی قصد ندارد فعالیت خود را در توییتر کاهش دهد، جایی که 350 هزار دنیال کننده دارد.

منبع techcrunch

نمایندگی

,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست