اندروید نسخه P از قابلیت مسدود کردن تماس های ناشناس برخوردار است

بر اساس برخی از تغییر و تحولات جدیدی که در منابع کدهای اندروید P مشاهده شده است ، شرکت بزرگ گوگل ممکن است قابلیت های جدیدی را برای اپلیکیشن برقراری تماس سیستم عامل اندروید اضافه کند . قابلیت های جدیدی که قرار است برای سیستم عامل اندروید  اضافه شود توسط یکی از مهندسان قسمت AOSP شرکت سونی صورت میگیرد.

کاربران اندروید با این قابلیت می توانند کسانی را که در فهرست مخاطبین شما در گوشی ذخیره نشده اند را تماس هایشان را مسدود کنید . بر اساس اطلاعات به دست آمده ، معیارهایی برای مسدود کردن شماره ها وجود دارد که  در ادامه مشاهده می کنید .

  • شماره تلفنی را که در لیست مخاطبین ذخیره نشده است
  • کاربر میتواند شماره ای را که نمی خواهد به دلخواه مسدود کند .
  • می توان تمام شماره تلفن های عمومی را مسدود کرد
  • مسدود کردن تمامی شماره تلفن هایی که مشخصات آن نامشخص می باشد

از دیگر ویژگی های این تغییرات ، کاربر زمانی که یک تماس اضطراری با شماره ۹۱۱ تماس برقرار می کند ، قابلیت مسدود سازی شماره های ناشناس از کار می افتد تا امداد گران بتوانند با شما تماس برقرارکنند .

در نهایت به نظر می رسد تمام اوپراتورها می توانند این قابلیت را از حالت فعال دربیاورند ، بنابراین اوپراتورها می توانند در ازای فعال سازی و یا غیرفعال سازی و مسدود کردن تماس های ناشناس از کاربران مبلقی را اخذ کنند .

این قابلیت در حال حاضر در سیستم عامل اندروید وجود ندارد ، ولی امیدواریم با معرفی اندروید سری P این قابلیت در این سیستم عامل استفاده شود . بسیاری از کاربران گوشی های اندروید مشکلات بسیار زیادی با تماس های ناشناس دارند و این قابلیت می تواند مورد استقبال قرار گیرد .

منبع gsmarena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست