انویدیا فقط تا پایان ماه جاری از سیستم عامل ۳۲ بیتی پشتیبانی می کند

شرکت انویدیا یکی دیگر از بزرگترین تولید کننده های کارت های گرافیکی در نیا شناخته می شود ، همانطور که می دانید سیستم عامل های ۶۴ بیتی با سرعت بسیار زیادی در حال افزایش می باشد و شرکت انویدیا اعلام کرده است پشتیبانی از سیستم های ۳۲ بیتی تا پایان ماه جاری (آوریل) به اتمام می رسد .

اقدام انویدیا به این معنی می باشد که به محض اتمام پشتیبانی تمام کاربرانی که از  سیستم های ۳۲ بیتی استفاده می کنند پس از ماه آوریل دیگر قادر به دریافت قابلیت های جدید و بروزرسانی در GeForce Experience نخواهند بود . اما انویدیا قرار است تا ژانویه سال ۲۰۱۹ پشتیبانی از بروز رسانی های امنیتی سیستم عامل های ۳۲ بیتی را ادامه می دهد .

آنطور که به نظر می رسد شمار کسانی که از سیستم عامل های ۳۲ بیتی ویندوز و لینوکس استفاده می کنند بسیار کم می باشند ،  سیستم عامل های نسخه ۶۴ بیتی در سال ۲۰۰۱ به بازار عرضه شد . با پایان پشتیبانی از سیستم عامل های ۳۲ بیتی با توجه به اینکه این دسته از افراد تعدادشان کم است مجبور به ارتقا سیستم خود می شوند ، ولی تعدادی از این کاربران گیمر هستند و بازی های مخصوص ۳۲ بیتی را بازی می کنند .

همچنین انویدیا در گزارش های خود گفته است ، پشتیبانی از سیستم های ۳۲ بیتی که برای دیگر مدل  کارت گرافیک های GTX و Fermi را تا پایان ماه جاری پایان خواهد داد. با پایان رسیدن پشتیبانی از سیستم های ۳۲ بیتی برای کاربران FreeBSD ویندوزهای ۷ ، ۸.۱ ، ۸ ، ۱۰ و لینوکس دیگر قادر به دریافت بروزرسانی نخواهند بود .کاربرانی که فقط برای بازی های کامپیوتری میخواهند استفاده کنند نباید به اینترنت متصل شوند .

منبع engadget

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست