اپل تولید آیفون 11 را 10 درصد افزایش می دهد

آیفون 11

اپل تولید آیفون 11 را 10 درصد افزایش می دهد

 

شرکت مالی Nikkei در گزارش خود اعلام کرد که شرکت اپل از تامین کنندگان قطعات خود خواسته است که تولید مدل های آیفون 11 را تا 8 میلیون دستگاه یا حدود 10 درصد افزایش دهند. این تصمیم اپل نشان می دهد که تقاضا برای نسخه های جدید گوشی های اپل رو به افزایش است.

شرکت Nikkei در مصاحبه ی خود به نقل از یک منبع معتبر اعلام کرد که پبش از این، اپل نسبت به سفارش دادن برای بالابردن تولید گوشی های آیفون بسیار محافظه کار بوده است؛ چون سفارش های سال گذشته برای تولید آیفون کمتر از سال جاری بوده است. پس از افزایش، حجم تولید گوشی های سری آیفون 11 در مقایسه با سال گذشته بیشتر خواهد بود.

پس از اعلام این خبر، سهام شرکت اپل در معاملات اولیه 1.8 درصد افزایش داشت و با قیمت 224.78 دلار در هر سهم معامله می شد. برخی از منابع به نقل از Nikkei اعلام کردند که افزایش اخیر سفارشات آیفون در ارزانترین مدل آیفون 11 و آیفون 11 پرو متمرکز شده است، در حالی که اپل سفارشات کمی را برای مدل برتر خود یعنی آیفون پرو مکس اختصاص داده است، در حالی که قیمت پایه این این مدل از 1099 دلار شروع می شود.

بر اساس یادداشتی که از تحلیلگران Wedbush منتشر شد: علی رغم همه ی تنش های تجاری میان ایالات متجده امریکا و چین، اپل مسیر بالا بردن تقاضای آیفون را مشاهده می کند و بسیاری از افرادی را که در طی چندین ماه گذشته بدبینانه سخن گفته بودند را برای مبارزه دعوت کرده است. با این حال، مدیر اجرایی اپل در اوایل هفته جاری به روزنامه آلمانی بیلد گفت که فروش آیفون های جدید شروع بسیار خوبی را داشته است.

همچنین تحلیلگران پیش بینی کرده اند شرکت اپل 1میلیون بیشتر از بتخمین های قبلی خود آیفون 11 به فروش خواهد رساند.

منبع reuters

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست