امکان دسترسی به یوتیوب موزیک در گوگل مپ

در اکتبر سال 2018، شرکت گوگل امکان دسترسی به اپلیکیشن های اسپاتیفای، پلی موزیک، اسپاتیفای و اپل موزیک را برای گوگل مپ فراهم کرد و به کاربران این امکان را داد تا قادر باشند اپلیکیشن های موزیک خود را مستقیما و بدون خروج از گوگل مپ کنترل کنند. پس از گذشت تقریبا دو سال، گوگل تصمیم گرفت پشتیبانی از یوتیوب موزیک را به اپلیکیشن گوگل مپ اضافه کند.

برای اینکه اپلیکیشن یوتیوب موزیک را به عنوان پخش کننده پیش فرض، باید به بخش تنظیمات بروید و روی تنظیمات ناوبری (Navigation) ضربه بزنید، سپس از قسمت Default Media app گزینه (YouTube Music) را انتخاب کنید. پس از انتخاب یوتیوب موزیک به عنوان پخش کننده موزیک پیش فرض، پس از اجرای گوگل مپ، یک دکمه شناور با لوگوی یوتیوب موزیک نمایان می شود.  با ضربه زدن روی دکمه یوتیوب موزیک قادر خواهید بود در بخش پایین صفحه به کترل های پخش موزیک دسترسی داشته باشید.

علاوه بر کنترل موزیک، می توانید با کمک دکمه Brows به لیست های پخش موزیک خود دسترسی پیدا کنید. با این وجود، عجیب است که هنگام استفاده از گوگل مپ در جهت افقی، دکمه یوتیوب موزیک نمایش داده نمی شود. پشتیبانی از یوتیوب موزیگ در جدیدترین نسخه گوگل مپ 10.43.2 از اوایل هفته جاری در دسترس کاربران قرار می گیرد. علاوه بر نصب جدیدترین نسخه گوگل مپ، باید آخرین نسخه از اپلیکیشن یوتیوب موزیک را نیز در گوشی هوشمند خود نصب کنید.

منیع androidcentral

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست