اکنون می توانید نسخه مبتنی بر وب مایکروسافت ویژوال استودیو را امتحان کنید

در اوایل سال جاری، مایکروسافت در کنفرانس سالیانه توسعه دهندگان خود اعلام کد که در حال کار بر روی نسخه وب مبتنی بر IDE ویژوال استودیو می باشد. در مقطع کوتاهی، مایکروسافت ویژوال استودیو آنلاین را رونمایی کرد و پس از معرفی آن را در اختیار برخی از توسعه دهندگان قرار گرفت. اکنون این شرکت در کنفرانس سالیانه Ignite تمامی خدمات ویژوال استودیو آنلاین را در اختیار تمام توسعه دهندگان قرار داده است.

مایکروسافت در کنفراس مطبوعاتی خود اعلام کرد: توسعه دهندگان با ویژوال استودیو آنلاین قادر خواهند بود خیلی سریع از محیط توسعه تحت وب خود به مخازن کدهای خود دسترسی داشته باشند. در نتیجه، برنامه نویسان می توانند از طریق فضای ابری با ویژوال استودیو تحت وب خود در هر مکانی که باشند به کدهای خود دسترسی داشته باشند و به راحتی کدهای خود را ویرایش کنند و پول ریکوئست (pull requests) کنند.

بر همین اساس، سرویس آنلاین مایکروسافت کاملا با گیت هاب یکپارچه شده است، اما این شرکت خاطر نشان کرد که توسعه دهندگان می توانند دستگاه های فیزیکی و مجازی خود را به محیط های مستقر در ویژوال استودیو متصل کنند. توسعه دهندگان همچنین می توانند این محیط های آنلاین را را از طریق ویژوال استودیو کد ویرایش و ایجاد کنند. ویرایشگر Visual Studio Code  برای سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس در دسترس می باشد.

محیط های مبتنی بر ابر و همچنین پشتیبانی از ویژوال استودیو کد در حال پیش نمایش هستند.

منبع techcrunch

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست