ایلان ماسک ساخت ربات جنگجو را در توییتر اعلام کرد

به نظر می رسد ایلان ماسک ، مدیر عامل و موسس کمپانی اسپیس ایکس (SpaceX) یکی از طرفداران بزرگ فیلم های انیمیشن است ، زیرا وی اخیرا در مورد چگونگی ساخت و ایجاد ( مکا ) در جهان واقعی  توییتی منتشر کرد . در جهان داستان های علمی تخیلی اساسا مکا (Mecha) یک ربات غول پپیکر جنگجو می باشد . در آخر هفته ی گذشته ، ایلان ماسک یک تریلری از فیلم انیمیشن ژاپنی به نام ” Your Name ” را توییت کرد . پس از آن در توییت خود نوشت : وقت آن است که یک مکا (Mecha ) بسازیم .

در حال حاضر ، آیا ایلان ماسک فکر می کند که تکنولوژی و فناوری حال حاضر به مرحله ای رسیده است که توانایی ساخت چنین پروژه ای را دارد . با این حال ، با اعلام کردن این موضوع در توییت خود ; به این معنی است که پیگیر ساخت چنین پروژه ای است ، اما این موضوع دیگری است .در هر حال عنوان چنین موضوعی جالب به نظر می رسد . دیدن ربات های غول پیکر در دنیای واقعی جالب به نظر می رسد . مطمئنا برای همه ما جالب به نظر می رسد .

در فیلم های علمی تخیلی و انیمیشن ها از چنین ماشین هایی برای مبارزه با هیولاهای غول پیکر یا مهاجمان بیگانه مورد استفاده قرار می گیرد . بر اساس بررسی های انجام شده ، هیچ یک از مکان های درگیری این ربات ها که در فیلم ها به نمایش گذاشته می شود روی زمین نبوده است  . امکان دارد که ایلان ماسک موضوعی را می داند که ما نمی دانیم .

همان طور که می دانید ، دولت ها سالانه میلیاردها دلار در برنامه های دفاعی هزینه می کنند ، تسلیحات نظامی از جمله هواپیماهای جنگی ، هواپیماهای باربری و … خریداری می کنند . در حال حاضر هیچ  مقام دولتی اعلام نکرده است که ربات های غول پیکر جنگنده در کارهای نظامی از تسلیحات جنگی فعلی کار آمد تر هستند و می توانند هدف های دور را خنثی کنند . البته تنها دلیلی که باعث می شود چنین ایده هایی تخیلی باقی بمانند ، زیرا ساخت ربات های غول پیکر  عملی نیستند .

ربات های غول پیکر

با این حال ، امکان دارد توییت ایلان ماسک یک شوخی بوده باشد و یا قصد داشته است آرزوها و ایده های خود را به دیگران نشان دهد . ولی ایلان ماسک تمام ایده های خود را به واقعیت تبدیل کرده است ، مانند خودروهای برقی و یا شرکت بورینگ کمپانی که به واقعیت تبدیل شدند.

منبع carscoops

نمایندگی

, ,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست