باتری گوشی هواوی میت 30 بزرگتر از میت 20 خواهد بود

باتری هواوی میت 30

با پیشرفت فناوری در آینده شاهد این خواهیم بود که شرکت های بزرگ تولید کننده گوشی های هوشمند بر اساس نیاز کاربران باتری گوشی های هوشمند خود را باظریفیت بیشتری تولید خواهند کرد. بر اساس آخرین اطلاعات فاش شده از شرکت هواوی، به نظر می رسد این غول فناوری چینی پرچمدار خود یعنی هواوی میت 30 و میت 30 پرو را با طول عمر باتری بیشتری نسبت به هواوی میت 20 و میت 20 پرو معرفی خواهد کرد. با توجه به اطلاعاتی که از وب سایت خبری Webio چینی منتشر شده است، باتری هواوی میت 30 احتمالا 5 درصد بزرگتر از گوشی هواوی میت 20 و هواوی میت 30 پرو 7 درصد بزرگتر از گوشی هواوی میت 20 پرو خواهد بود.

در کنار این شایعات پیشرفت های دیگری نیز در پرچمداران شرکت هواوی شاهد خواهیم بود که ممکن است دو پرچمدار جدید هواوی با قابلیت شارژ بی سیم و همچنین عملکرد بهتر در سرعت شارژ سریع شارژرهای دیواری این گوشی ها خواهیم بود. با این حال به نظر می رسد شرکت هواوی تمرکز اصلی خود را روی باتری و شارژ شدن این دو پرچمدار خود گذاشته است. این شایعات نشان میدهد گه گوشی هواوی میت 30 با باتری 4200 میلی آمپری راهی بازار خواهد شد، در حالی که گوشی هواوی میت 30 پرو به باتری 4500 میلی آمپری مجهز خواهد شد. اما هواوی در گوشی های قبل خود یعنی هواوی میت 20 از باتری 4000 میلی آمپری و در هواوی میت 20پرو از باتری 4200 میلی آمپری استفاده کرده بود.

در بررسی های انجام شده، مشخص شده است گوشی های میت 20 و میت 20 پرو از طول عمر باتری بسیار خوبی برخوردار می باشند.اگر چه این پیشرفت همیشه مورد استقبال قرار می گیرد، به ویژه این محصولاتی که تمرکز ببسیاری بر عملکرد آن ها گذاشته شده است و افرادی که به طول عمر باتری گوشی های هوشمند بسیار توجه می کنند.

احتمالا هواوی به منظور رقابت مستقیم با گوشی های آینده سری آیفون 11 و همچنین گوشی های هوشمند شرکت سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس احتمالا در ماه سپتامبر یا اکتبر معرفی خواهد کرد. با این حال شرکت هواوی با مانع بزرگی در سر راه خود یعنی تحریم های ایالات متحده رو به رو می باشد، در حالی است که ایالات متحده امریکا تحریم های شرکت هواوی را به مدت 90 روز دیگر لغو کرده است. با این حال به نظر می رسد تحریم های امریکا علیه شرکت هواوی کاملا جدی است و ادامه خواهد داشت و باید منتظر باشیم تا ببینیم اقدامات دولت چین در این شرایط چگونه خواهد بود.

منبع techradar

نمایندگی

,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست