با اپلیکیشن Focos می توانید قابلیت های نورپردازی پرتره را به آیفون 7 پلاس اضافه کنید

شرکت اپل قابلیت های بسیار جالبی را در دوربین های آیفون X  و آیفون 8 پلاس قرار داده است ، به همین خاطر کاربرانی که در حال حاضر از گوشی آیفون 7 پلاس استفاده می کنند قصد فروش گوشی خود را خواهند داشت تا با خریداری آیفون های جدید از قابلیت های فوق العاده نورپردازی پرتره آیفون 8 و آیفون 10 شرکت اپل بهره مند شوند.قابلیت های جالبی که اپل در دوربین این دو گوشی قرار داده است  از جمله Portrait Lighting  می باشد که با این ویژگی کاربران می توانند تصاویر زیبایی را با عمق بیشتری ثبت کنند و قابلیت جالب دیگری به نام Black background می باشد که با این قابلیت نیز می توان تصویر پشت زمینه سیاه و یا به دلخواه تغییر دهند .

البته خبر خوبی برای دارندگان آیفون 7 پلاس منتشر شده است ، اخیرا در اپ استور یک اپلیکیشن رایگانی به نام Focos برای دانلود قرار داده شده است که کاربران آیفون 7 پلاس می توانند با این اپلیکیشن برخی از قابلیت های پرتره گوشی های آیفون 8 و آیفون 10 را در گوشی خود داشته باشند . با کمک این اپلیکیشن میتوان عکس های پرتره با عمیق میدانی بسیار بالا و تصاویری با تصویر زمینه سیاه را ایجاد کرد .

اپلیکیش جالب Focos بصورت کاملا رایگان فقط کافیست با لمس کردن این اپلیکیشن حالت های پرتره را در دوربین خود داشته باشند، البته این اپلیکیشن فقط در گوشی آیفون 7 پلاس که دوربین دوگانه دارد قابل استفاده می باشد .

به لطف این اپلیکیشن کاربران آیفون 7 پلاس دیگر نیازی به تعویض گوشی خود نخواهند داشت . از دیگر قابلیت های مفید این اپلیکیشن قابل استفاده بودن آن در آیفون 5 اس و دیگر گوشی ها که از سیستم عامل IOS 11 برخوردار می باشند قابل اجرا می باشد .

منبع phonearena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست