پردازنده اسنپدراگون 875 با کد Lahaina نام گذاری شده است و گفته می شود از مدل قبلی بسیار سریعتر خواهد بود.بر اساس آمار منتشر شده از بنچمارک تراشه 875 توسط AnTuTu، امتیازی بیش از 847 هزار بدست آمده است. این امتیاز بسیار بالاتر از مدل قبلی است که رکورد 663 هزار را کسب کرده است. این آمار نشان می دهد پردازنده 875 تقریبا 25 درصد سریع تر از مدل قبلی خود می باشد. البته باید منتظر باشیم تا شرکت کوالکام این نتایج بدست آمده را تایید کند.

برای مقایسه بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که آیفون ۱۲ و دو تراشه Kirin 9000 و اگزینوس ۱۰۸۰، به ترتیب امتیاز ۶۹۶ هزار و ۶۹۳ هزار کسب کرده‌اند. تمام این تراشه‌ها توانسته‌اند امتیازی بالاتر از اسنپ‌دراگون ۸۶۵ کسب کنند.درحال‌حاضر بالاترین امتیاز در AnTuTu برای تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ است؛ آن هم مدل اصلی نه مدل پلاس. AnTuTu به این موضوع اشاره کرده است که میزان رم به‌کاررفته برای گوشی‌ها، روی امتیاز نهایی تأثیر زیادی می‌گذارد. همچنین بالاتر بودن حافظه داخلی UFS 3.1 یکی دیگر از المان‌هایی است که می‌تواند امتیاز را افزایش دهد.

اما بر اساس مقایسه ای که انجام شده است، آیفون 12 امتیاز 565 را کسب کرده است. در حالی که تراشه Kirin 9000 و اگزینوس 1080 به ترتیب 696 و 693 امتیاز را کسب کرده اند. این تراشه ها امتیازی بالاتر از اسنپدراگون 865  مدل پلاس را کسب کرده اند. اما در امتیاز بنچمارک ها، میزان رم استفاده شده در گوشی ها تاثیری در امتیاز تهایی نیز دارد. همچنین میزان ظرفیت حافظه ذخیره سازی داخلی UFS 3.1 ممکن است به صورت خیلی جزئی کسری امتیاز پردازنده را جبران کند.

کوالکام به طور رسمی اسنپ دراگون 875 را در ماه آینده میلادی معرفی می کند و تا آن زمان اطلاعات بیشتری از این پردازنده قدرتمند منتشر خواهد شد.

منبع gsmarena

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست