تصاویر ساعت هوشمند جدید فیت بیت منتشر شد

شرکت فیت بیت یکی از شرکت های بزرگ در ساخت گجت های پوشیدنی و سلامتی است ، این شرکت با امید های زیادی ساعت هوشمند Ionic را راهی بازار کرد . نخستین ساعت هوشمند شرکت فیت بیت ، نتیجه خرید چند شرکت و ادغام آن ها بود . جیمز پارک مدیر عامل شرکت فیت بیت اولین محصول این شرکت را نوعی جرقه برای نجات این شرکت برای بقا در بازار رقابت عنوان کرد .ولی ساعت هوشمند Ionic با وجود مشکلاتی از قبیل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری به فروش  خوبی دست نیافت و این شرکت  از بحران مالی نجات  نیافت.

برای بار دیگر آقای جیمزپارک برای جبران کاهش شکست گذشته تیزری از محصول جدید این شرکت را به نمایش گذاشت . در حال حاضر شرکت فیت بیت محصول جدیدی را با تجدید نظر در تمامی جوانب ارائه خواهد داد . اما یک وبسایت اخیرا توانسته است تصاویری از محصول جدید فیت بیت پیدا کند . با توجه به مشاهده تصاویر این محصول آنچه که به نظر می رسد ظاهر جذاب تری نسبت به محصول قبلی خود Ionic  دارد .

با این حال مهم ترین نکته ای که با دیدن این تصاویر به دست می آید ، این محصول در ابعاد کوچکتر از ساعت هوشمند نسل قبلی این شرکت می باشد . چون ابعاد ساعت هوشمند Ionic  در فهرست مشکلات این ساعت در صدر آن لیست قرار داشت . اما مشکلاتی که سازندگان ساعت های هوشمند با آن مواجه می شوند در طراحی ابعاد و اندازه ی ساعت های هوشمند خود با مشکلات جدی روبه رو می شوند چون بیشتر استفاده کنندگان از این ساعت ها بانوان هستند و از همین رو شرکت فیت بیت در طراحی محصولات جدید خود تغیررات اساسی را خواهد داد .

به نظر می رسد شرکت فیت بیت برای طراحی مجدد ساعت های هوشمند خود از Pebble  الهام خواهد گرفت .  هنگامی که شرکت فیت بیت در زمان که در بحران بسیار جدی ای قرار داشت سراغ دیگر شرکت ها رفت و برای ارائه ی محصول جدید خود آن ها را به تصاحب خود دراورد . در آخر شرکت فیت بیت به جای اینکه در طراحی از شرکت های خریداری شده کمک بگیرد تمرکز خود را برای توسعه ی پلتفرم و توسعه ی نرم افزار و اپلیکیشن آیونیک از آن شرکت ها کمک گرفت .

مطمئنا ساعت آیونیک بدون پشتیبانی قوی راهی بازار شد ، ولی در ماه های بعدی با اعتراض های شدیدی که مواجه شد این موضوع به نوعی حل شد . بنابرین ، حداقل محصول بعدی بر پایه ی نرم افزاری قوی تری راهی بازار خواهد شد . بر اساس گزارشاتی که منتشر شده است ، عملکرد ضعیف ساعت هوشمند آیونیک بسیاری از سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری بسیار دلسرد کرده است . شرکت فیت بیت با ارائه ی ساعت هوشمند جدید خود آینده ای روشنی را با محصول خود پیش بینی می کند ولی سرمایه گذاران تجربه ی عملکرد ضعیف محصول گذشته را فراموش نکرده اند .

منبع beta.techcrunch

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست