تصاویر پس زمینه گوشی گلکسی نوت ۸ منتشر شد

طبق اطلاعیه ای که انتشار داده شده است پرچمدار جدید سامسونگ مدل گلکسی نوت ۸ تا چند هفته ی دیگر معرفی میشود , در حال حاظر فقط تصاویر پس زمینه ی این گوشی در اینترنت انتشار داده شده است  . پنج قطعه از این عکس ها در پایین صفحه برای نمایش موجود میباشد اگر شما این تصاویر را بررسی کنید ,  جای تعجبی نیست که این تصاویر با تصاویر دیگر پرچمدار سامسونگ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس مطاقبت دارد . به دو تصویر اول با دقت نگاه کنید عدد ۸ در مرکز این عکس ها دیده میشود ,   در سه تصویر دیگر که بصورت افقی هستند بسیار زیبا و چشم اناز فوق العاده ای دارند.

این تصاویری که انتشار شده است با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۲۵۶۰ هستند , ولی باتوجه به صفحه نمایش گلکسی نوت ۸ این عکس ها باید با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۲۹۶۰ پیکسل باشند . دلیل این تغییر اندازه فعلا مشخص نیست , احتمال دارد این عکس ها پیش از انتشار تغییر داده شده باشند.تصاویر کوچک شده اند اگر تمایل دارید در انازه واقعی این عکس هارا مشاهده کنید باید با کلیک عکس ها تصاویر را دانلود یا باز کنید.  در حال حاظر این تصاویر تمام تصاویری که برای گلکسی نوت ۸ شامل میشود نیست ,  اما میتوان با مشاهده این تصاویر ایده کلی از سبک تصاویر این گوشی به دست آوریم , توجه داشته باشید طبق اعلامی که شد گوشی گلکسی نوت ۸ در ۲۳ ماه آگوست سال جاری  در مراسمی بسیار مهم به نام Unpacked و به میزبانی در شهر نیویورک مسئولان شرکت سامسونگ به عموم معرفی خواهند کرد.

در هفته های اخیر شایعات و حدس و گمان های زیادی در مورد گوشی گلکسی نوت ۸ زده شد و در روز های اخیر تصاویری از رنگ های گوشی منتشر شد که معلوم شد در ۸ رنگ مختلف این گوشی ساخته خواهد شد. به غیر از این موارد رندری از این گوشی نیز منتشر شد که ظاهر واقعی این گوشی از نمای جلو را نشان میداد و حتی از پشت گوشی هم تصاویر گویای تمام جزئیات این گوشی بود , همچنین تصاویری از قلم این گوشی نیز منتشر شد . تقریبا تمام مشخصات گوشی گلکسی نوت ۸ را همه میدانیم , نوت ۸ از صفحه نمایش ۵.۳ اینچی سوپر امولد با کیفیت QHD پلاس خواهد بود و حافظه رم این گوشی ۶ گیگابایت خواهد بود و حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگابایت میباشد . تراشه قرار گرفته در این گوشی ساخت خود شرکت سامسونگ است این پردازنده ۶۴ بیتی است و با هشت هسته با مدل  Exynos 8895 سامسونگ است . ولی در برخی مدل هایی که در برخی از کشورها عرضه خواهد شد مانند امریکا از پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ مجهز خواهند شد , در گوشی نوت ۸ سیستم عامل اندروید نوقا و با رابط کاربری مخصوص سامسونگ نصب خواهد شد

منبع  androidheadlines

نمایندگی محصولات

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست