تلویزیون 43 اینچی عمودی سامسونگ معرفی شد

تلویزیون عمودی سامسونگ

بخش تلویزیون سامسونگ در سال های اخیر، عملکرد بسیار خوبی داشته است و محصولات جذابی مانند تلویزیون های بسیار بزرگ دیواری (Wall TV) و تلویزیون هنری (Frame TV) را راهی بازار جهانی کرده است. سامسونگ با بکارگیری طراحی های خلاقانه و جدید در تولید محصولات خود در تلاش است تا فروش خود را در بازار جهانی حفظ کند. در روز گذشته بخش طراحی و تولید سامسونگ، یک تلویزیون عمودی بزرگ را برای جوانان قرن ۲۱ که وابستگی شدیدی به گوشی های هوشمند دارند معرفی کرده است.

تلویزیون جدید سامسونگ که با نام سِرو (Sero) معرفی شده است در زبان کره ای به معنی عمودی می باشد. این یک تلویزیون 43 اینچی QLED با بلندگوهای 60 واتی 4.1کاناله است که تمام ویژگی های استاندارد تلویزیون هوشمند سامسونگ مانند دستیار بیکسبی (Bixby) و Screen mirroring مجهز می باشد. سامسونگ در مراسم معارفه این تلویزیون گفته است طراحی عمودی آن برای نمایش محتوای صفحه نمایش گوشی های هوشمند مناسب است، البته ممکن است این دلیل درست باشد ولی به نظر منطقی نمی رسد که برای این موضوع تلویزیونی با این ابعاد طراحی شود.

خوشبختانه تلویزیون سِرو را می توان به صورت افقی 90 درجه چرخاند و مانند یک تلویزیون معمولی مورد استفاده قرار بگیرد. این تطبیق پذیری برای خریداران این تلویزیون می تواند جذاب باشد، زیرا هیچ یک از برنامه های اصلی تلویزیون برای صفحه نمایش های عمودی ساخته نشده است. اساسا، این یک تلویزیونی می باشد که خریداران می توانند آن را به صورت افقی و عمودی استفاده کنند، بنابر این مشتریان با خرید این تلویزیون با طراحی جدید چیزی را از دست نمی دهند.

تلویزیون سِرو در پایان ماه آینده در کره جنوبی با قیمت 189000 وون که تقریبا 160 دلار است عرضه خواهد شد. سامسونگ اعلام نکرده است که آیا تلویزیون سِرو را در دیگر بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد یا خیر و زمان عرضه را هم اعلام نکرده است. علاوه بر تلویزیون عمودی، سامسونگ تلویزیون های Serig و Frame TV را در اندازه های متفاوتی نیز معرفی کرده است تا مشتریان بیشتری را هدف قرار دهد.

سامسونگ در آینده نمایشگرهای جدیدی را با توجه به تمام سلیقه های مشتریان معرفی خواهد کرد. هان جونگ هی ، مدیر بخش نمایشگرهای سامسونگ گفت: سامسونگ در تلاش است در دنیای بیرون تمام ایده ها پیدا کند و انواع مختلف نمایشگر با ویژگی های متفاوتی را تولید کند تا تجربه های مختلفی را به کاربران خود ارائه کند.

منبع sammobile

نمایندگی

, , ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست