تلگرام ۱.۷ میلیارد دلار از دو پیش فروش ارز دیجیتال درآمد کسب کرد

سرویس پیام رسان امن تلگرام در ماه فوریه توانست قبل از عرضه ارز دیجیتالی خود (ICO) با پیش فروش خود را آغاز کرده وموفق به جذب ۸۵۰میلیون دلار سرمایه از ۸۱ سرمایه گذار شد . در گزارشاتی که منتشر شده است پیام رسان تلگرام بعد از پیش فروش اولیه اقدام به پیش فروش دیگری کرد و توانست با این کار سرمایه خود را دوبرابر کند .بر اساس گزارش بلومبرگ ، پیام رسان امن تلگرام با پیش فروش دوم خود در ماه مارس توانست در مجموع موفق به کسب ۱.۷ میلیارد دلار سرمایه شود .

اخیرا شرکت تلگرام سندی را به کمیسیون بورس اوراق بهادار ارسال کرده است که در این سند اعلام شده است پیام رسان تلگرام با پیش فروش دوم ارز دیجیتالی خود موفق به جذب ۸۵۰ میلیون دلار از ۹۴ سرمایه گذاری که در پیش فروش دوم شرکت کرده اند کسب کنند و در مجموع موفق به کسب ۱.۷ میلیارد دلار سرمایه خود شود . تلگرام از برگذاری پیش فروش های دیگری در ماه های آینده خبر داده است .

شرکت تلگرام در تلاش است تا بتواند اکوسیستم Telegram Oepen Network (TON) خود را راه اندازی کند . پیام رسان تلگرام با این اکو سیستم می تواند به کمک اپلیکیشن های موجود در خدمات فروشگاهی و خرید و فروش کالاهای دیجیتالی و فیزیکی بپردازد که بسیار شبیه به ارز دیجیتالی اتریوم می باشد . این شرکت در گزارشی که به بورس اوراق بهادار ارسال کرده است اعلام کرده است ، قرار است درآمدی که حاصل از پیش فروش ارز دیجیتالی خود(ICO) کسب کرده است را برای توسعه سرویس اختصاصی ارز دیجیتالی خود کند .

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست