تمام گوشی های عرضه شده پس از 31 ژانویه 2020 باید مجهز به اندروید 10 باشند

اندروید 1

اندروید 10 در ائایل ماه سپتامبر معرفی شد و گوگل به تازگی تایید کرده است که تمام تلفن های راه اندازی شده پس از 31 ژانویه 2020 باید به سیستم عامل جدید اندروید 10 مجهز شوند. طبق گفته توسعه دهندگان XDA، گوگل در صورتی مجوز استفاده از خدمات موبایل گوگل را به شرکت های سازنده گوشی های اندرویدی خواهد داد که آخرین نسخه اندروید 10 را روی محصولات خود استفاده کرده باشند.

اما این اقدام شرکت Mountain View به این دلیل است که اطمینان حاصل شود کلیه تولیدکنندگان گوشی های هوشمند سیستم عاملی به روز را در اختیار کاربران خود قرار می دهند و گوگل قادر خواهد بود به روز رسانی های امنیتی را به موقع منتشر کند. با این حال، بر اساس اطلاعات منتشر شده بیلدهای اندروید 10 باید تا قبل از 31 ژانویه تایید شوند، به این معناست که سازندگان گوشی های هوشمند اگر قبل از تاریخ اعلام شده محصولات خود را تولید کنند می توانند گوشی های هوشمند خود را با نسخه قدیمی اندروید عرضه کنند.

GMS مجموعه سرویس های موبایلی گوگل می باشند که شامل گوگل پلی استور و گوگل سرویس است که تمام گوشی هایی را که خارج از چین عرضه می شوند به صورت پیش فرض نصب می باشند. البته فقط گوشی هواوی میت 30 به دلیل ممنوعیت ایالات متحده علیه تجارت شرکت هواوی، بدون سرویس های نام برده شده در سراسر جهان عرضه می شود.

منبع gsmarena

نمایندگی

,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست