تولید انبوه 3 مدل از گوشی های اپل

گزارشی از سوی دیجیتایمز ارائه شده است که نشان میدهد تامین کنندگان برای ساخت آیفون بعدی 2017 به صورت انبوه آماده شده اند , ظاهرا شایعات با این گزارشی که ارائه شده است همخوانی دارد و شرکت اپل در برنامه های خود از 2 مدل آیفون 7s و به روز رسانی در بدنه گوشی که از آلومنیوم و شاسی تقویت شده ای که از جنس شیشه ساخته شده است و در مدل های 4.7 اینچی و 5.5 اینچی ساخته خواهند شد.
شرکت اپل یک طراحی مجدد اساسی در آیفون 8 با صفحه نمایش 5.5 اینچی AMOLED , و از بدنه تمام فلزی (که گفته میشود از جنس استنلس استیل) میباشد و جنس شاسی آیفون 8 هم مانند آیفون 7s از شیشه تقویت شده است , ظاهرا سامسونگ مسئولیت تولید صفحه نمایش های آیفون 8 را بر عهده دارد و قرار است 80 میلیون پنل برای آیفون 8 در همین سال جاری به تولید برساند .
از گوشی آیفون 7s انتظار میرود با همان اندازه و همان صفحه نمایش به روزرسانی شود , فقط با تغییر در شاسی گوشی که از شیشه ساخته شده است و به احتمال زیاد از شارژ بی سیم در این گوشی استفاده شود با مدل های جدید 4.7 اینچی و 5.5 اینچی آیفون. آیفون 8 یک طراحی خارجی کاملا متفاوتی خواهد داشت تقریبا بدون حاشیه در اطراف گوشی و با صفحه نمایش بزرگ 5.8 اینچی در حالی که با این اندازه با گوشی های نسل قبل 4.7 اینچی برابری خواهد کرد گوشی ای با صفحه نمایش بزرگ ولی در اندازه آیفون های نسل قبل . دکمه Home در این گوشی حذف خواهد شد ولی گفته میشود سنسور تشخیص اثر انگشت در صفحه نمایش گوشی کار گذاشته میشود .
همچنین به عنوان اولین آیفون با صفحه نمایش OLED و در جلو با سنسور تشخیص عنبیه چشم و دوربین سلفی 3 بعدی و شارژ بی سیم و دوربین دوگانه و نسخه جدید IOS و از چیپ ست A11 اپل استفاده خواهد شد. گزارش ها نشان میدهند که آیفون 8 1000 دلار قیمت خواهد خورد شرکت اپل رسما اعلام کرد که در ماه سپتامبر از هر سه مدل آیفون رو نمایی خواهد کرد.

 

منبع : آرپا

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست