LinkedIn
Instagram

تمامی حقوق مالکیت معنوی این وب‌سایت برای شرکت نرم افزاری اسپید محفوظ است.


Copyright 2019 Speed Software. All rights reserved.©

توییتر اپلیکیشن جدید خود را برای اجرا در مک کاتالینا را منتشر کرد

توییتر بر روی مک اجرا می شود

شرکت اپل از مدت ها پیش پروژه ی کاتالیست (Catalyst) را برای اجرا کردن اپلیکیشن ها در سیستم عامل مک را معرفی کرد. با استفاده از این فریم ورک کاربران می توانند اپلیکیشن های آی فون را در سیستم عامل مک اجرا کنند. در حال حاضر توییتر اعلام کرده است که حاضر است اپلیکیشن خود را در فریم ورک کاتالیس اجرا کند. در حال حاضر اپلیکیشن توییتر در فروشگاه (Mac App Store) موجود است، اما فقط برای کاربرانی که نسخه ی جدید macOS کاتالیس را در اختیار دارند قابل دسترسی است.

کاربران نسخه های قدیمی تر مک نمی توانند از این قابلیت در سیستم عامل خود استفاده کنند، به این دلیل است که اپلیکیشن توییتر با فریم ورک کاتالیست که به صورت انحصاری در مک OS کاتالینا شناخته می شود، توسعه داده شده است که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که اپلیکیشن های آیپد خودشان را به سیستم عامل مک منتقل کنند. توییتر در جریان برگزاری نمایشگاه WWDC سال جاری اعلام کرد که از فریم ورک کاتالیس پشتیبانی خواهد کرد، هرچند شرکت های دیگری مانند نتفلیکس اعلام کرده بودند که از این فریم ورک پشتیبانی خواهند کرد ولی تاکنون علاقه مندی خود را نشان نداده اند. با این حال توییتر تا کنون نسبت به دیگر اپلیکیشن ها علاقه مندی خود را از استفاده از فریم ورک کاتالیس نشان داده است.

اما انتقال توییتر به مک، به این معنی نیست که همان نسخه ی آیپد روی سیستم عامل مک اجرا شود، رابط کاربری توییتر در سیستم عامل مک کاملا متفاوت خواهد بود. به نظر می رسد، نسخه مک اپلیکیشن توییتر به صورت تمام صفحه، کاملا مضحک کل صفحه را در بر می گیرد.

منبع theverge

نمایندگی

, ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست