در حال حاضر اپلیکیشن توییتر از ترجمه های داخلی پشتیبانی می کند، بنابراین کاربران با کلیک کردن به راحتی می توانند تمام متن های خارجی را به زبان کشور خودشان ترجمه کنند. این شرکت امروز اعلام کرد که قصد دارد در قالب یک آزمایش ترجمه داخلی را به ترجمه اتوماتیک اضافه کند و در گروه کمی از کاربران این ویژگی را آزمایش می کند.

اگر زبان اصلی شما در توییتر به زبان انگلیسی تنظیم شده باشد، دکمه ای با عنوان ترجمه به زبان های دیگر برای شما نمایش داده می شود. البته این قابلیت به صورت دستی برای انتخاب کاربران موجود بوده است، به معنی که متن توییت به زبان اصلی نمایش داده می شود مگر اینکه کاربر بخواهد ترجمه شده ی آن را مشاهده کند.

با این تغییرات، توییتر تمام توییت ها را مجبور می کند تا به زبانی که کاربران تنظیم کرده اند نمایش داده شوند. توییتر در مورد تغییرات انجام شده در این ویژگی می گوید: برای درک بهتر توییت های منتشر شده کاربران، قابلیت ترجمه خودکار توییت های زبان های خارجی را آزمایش می کنیم که در صفحه اصلی کاربری ظاهر نمایش داده می شوند. گاهی اوقات ترجمه ترجمه توییت های خارجی به توییت زبان قابل فهم برای کاربران و اعلان آن به کاربر بسیار زمان بر می باشد.

توییتر در قالب یک پست در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که در حال حاضر قابلیت جدید ترجمه خودکار برای کاربران برزیل آزمایش می شود، در این کشور توییت های خارجی به زبان پرتغالی و برزیلی ترجمه می شود. برخی از کاربران برزیلی از اینکه توییتر قابلیت ترجمه خودکار را به صورت پیش فرض فعال کرده است اعتراض کردند.

ترجمه کننده هایی مانند گوگل ترنسلیت و اپل ترنسلیت توانایی آن را ندارند که تمام متن های خارجی را به طور کاملا دقیق و بدون اشتباه ترجمه کنند و این موضوع باعث می شود کاربران باعث سوء تفسیر یا برداشت اشتباهی را از توییت داشته باشند. این قابلیت برای کسانی مفید می باشد که قادر به درک دیگر زبان های دیگر خارجی نمی باشند. با این حال، فعال کردن قابلیت ترجمه خودکار به صورت پیش فرض یک استراتژی کاملا تهاجمی است.

در حال حاضر توییتر جزئیاتی در مورد زمان ارائه ترجمه خودکار برای دیگر کشورها ارائه نکرده است، اما توجه کنید که ممکن است این ویژگی قبل از گسترش به صورت بین المللی به طور کامل متوقف شود.

منبع 9to5mac

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست