تکنولوژی ارزهای دیجیتالی پیش از فراگیر شدن باید بهبود داده شوند

تکنولوژی ارزهای رمزنگاری شده

این روزها بازار  ارزهای دیجیتالی روزهای خوبی را سپری نمی کنند . بازار ارزهای رمزنگاری شده نسبت به سال گذشته تقریبا ۸۰ درصد کاهش قیمت  داشته است . اما برخی از ارزهای رمزنگاری شده وضعیت خوبی را سپری می کنند که یکی از آن ها ارز ریپل (XRP) است .ب گفته مدیر عامل و بنیانگذار شرکت ریپل , این ارز رمزنگاری شده  موفقیت های زیادی برای پیشرفت دارد .

ریپل در طول رکود بازار ارزهای رمزنگاری شده ، یکی از شرکت‌هایی بوده است که بیشترین فعالیت را داشته است . زیرا علاوه بر گسترش شبکه مالی بانکی و طرف های قرارداد ، در حال توسعه خدمات مبتنی بر ارز ریپل می باشد . ارزش ریپل نسبت به سال گذشته که ۳۵۰ دلار معامله می شد  ۹۰ درصد کاهش داشته است . در حال حاضر ارز دیجیتالی اتریوم را پشت سر گذاشته است و دومین ارز دیجیتالی بزرگ شناخته می شود .

بسیاری معتقدند که اگر سطح بهره مندی از ارزهای رمزنگاری شده افزایش پیدا کند ، بازار ارزهای رمزنگاری شده به مسیر اصلی خود بازمی‌گردد.دیوید شوارتز ، بنیان گذار شرکت ریپل می گوید : من اعتقاد دارم این فناوری ابتدا باید به اندازه کافی توسعه و بهبود یابد تا در مسیر اصلی خود قرار بگیرد .

بازار ارزهای دیجیتالی در مقطعی از سال ۲۰۱۷ جهش بسیار زیادی را تجربه کرد ، همین موضوع باعث شد ارزش برخی از ارزهای رمزنگاری شده بیشتر از ظرفیت کارکرد آن ها شود ‌. این امر موجب شد تا سرمایه گذاران خروج سریع و غیر قابل اجتنابی را از این بازار داشته باشند و باعث شد روش نوین انتقال پول به هدف اصلی خود نرسد و شکست بخورد .

بر اساس گزارش فوربس ، ارزهای رمزنگاری شده یکسری مشکلاتی دارند نظیر مبادلات متمرکز ، نگرانی هایی در مورد امنیت و هک و نبود مقررات در این حوزه ، باعث شده است مردم را از بازار ارزهای رمزنگاری شده دور کند ‌.

شوارتز در آخرین مصاحبه خود گفت : از زمانی که اینترنت معرفی شد سال ها طول کشید تا اینترنت به جایگاهی برسد که هرکس بدون اینکه اطلاعاتی از این فناوری داشته باشد ، به راحتی از آن استفاده کند .این فناوری باید با کیفیت زیادی فراگیر شود .

در حال حاضر مشکلات زیادی در حوزه ارزهای دیجیتالی مانند راه اندازی کیف پول و همچنین زمان بر بودن تراکنش ها و دیگر مشکلات مانع پیشرفت این فناوری شده است .

پیشرفت این فناوری زمانی رخ خواهد داد که نوسانات عجیب دیگر رخ ندهد .در واقع با نوسانات موجود در این بازار نمی توان قهوه سفارش داد .

منبع newsbtc

نمایندگی

, ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست