جیلی، یکی از خودروسازان بزرگ در کشور چین می باشد که محصولات این شرکت طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. این شرکت پس از شیوع ویروس کرونا در این کشور، اقداماتی جهت محافظت کارمندان خود از ابتلا به این بیماری به کار گرفت. همچنین در روز گذشته این شرکت برای محافظت از مشتریان خود در برابر ویروس جدید کرونا(COVID-19) اقدامات جالبی را در نظر گرفته است. جیلی در حالی که برخی از اقدامات استانداردی مانند ضد عفونی کردن خودروهای جدید و اطمینان از پوشیدن کارکنان خود از لباس های مخصوص و استاندارد را رعایت می کند، اما برای تحویل خودروها از روش جدیدی استفاده می کند. جیلی با استفاده از پهپاد خودروی مشتریان را تحویل خواهد داد.

جیلی سیستم تحویل خودروهای جدید را به مشتریان به خانه یا محل کار خریدار گسترش داده است. این سیستم جدید با استفاده از پهپادها کلیدهای خودرو را به محل مورد نظر خریداران تحویل می دهد. این پهپادها حتی می توانند تا بالکن خانه خریدار پرواز کند و کلیدهای خودرو را در اختیار خریدار قرار دهد. پهپاد کلیدهای خودرو را در کیسه ای کوچک کوچک به خریدار تحویل می دهد و هیچ تماس انسانی صورت نمی گیرد. این خودروساز ادعا می کند که در ماه فوریه 10 هزار خودرو را به صورت آنلاین به فروش رسانده است. جیلی خودروهای فروخته شده را به نمایندگی ها ارسال می کند و پس از ضدعفونی کردن خودروها اقدامات لارم برای تحویل آن ها انجام می شود. در حال حاضر خودروها با استفاده از جرثقیل حمل خودرو به محل مشتریان ارسال می شود و این احتمال وجود دارد که در آینده خودروها را نیز با اسفاده از پهپادها به مشتریان تحویل داد.

منبع cnet

 

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست