دستیار صوتی گوگل اسیستنت به iOS اضافه شد

دستیار صوتی سیری

اپلیکیشن های گوگل در مقایسه با اپلیکیشن های اپل از جمله برنامه ی نقشه ، موسیقی و دستیار صوتی سیری (Siri)همیشه یک قدم عقب تر بوده است . نا گفته نماند ، بسیاری از کاربران معتقدند که  دستیار سیری برای تشخیص گفتار با دستیار صوتی گوگل اسیستنت (Google Assistant) تقریبا برابر است . بر اساس خبری که در روز گذشته منتشر شده است ، از این پس کاربران می توانند از طریق میانبرهای سیری به دستار گوگل اسیستنت در گوشی های iOS دسترسی داشته باشند .

آخرین نسخه گوگل اسیستنت برای دستگاه های آی او اس (iOS) از میانبرهای اپل (Apple ) پشتیبانی می کند که به کاربران این امکان را می دهد با تنظیم کردن یک عبارت صوتی با Siri و یا اضافه کردن یک کلید میانبر به صفحه اصلی به دستیار صوتی گوگل دسترسی داشته باشند . به عنوان مثال ، شما می توانید با گفتن شب بخیر (Good Night) به سیری ، سپس حالت مزاحم نشو در گوشی فعال می شود و یک فیلتر نور آبی در صفحه نمایش روشن می شود .

شما می توانید کلمه (Hey Google) را به عنوان یک میانبر برای دسترسی به گوگل اسیستنت برنامه ریزی کنید . پس از اینکه برنامه راه اندازی شد ، گوگل اسیستنت آماده دریافت دستورات از کاربر می شود . این به این معناست که شما می توانید با گفتن (هی سیری ، هی گوگل) پس از چند ثانیه دستیار صوتی گوگل باز می شود و آماده دریافت فرمان های کاربر می شود .

اما این بهترین راه حل برای دسترسی به دستیارصوتی گوگل نیست ، اما بهتر از آن است که بگوییم ( هی سیری ، دستیار گوگل را باز کن ، هی گوگل ) ، (Hey Siri, open Google Assistant….. Hey Google) . در واقع در این به روزرسانی کاربر می تواند برای دسترسی به گوگل اسیستنت از عبارت مدنظر خود استفاده کند . اما امیدواریم به احساسات سیری لطمه نزند .

منبع gsmarena

نمایندگی

, , ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست