روزنه صفحه نمایش گلکسی اس 10 از گلکسی A8s کوچکتر خواهد بود

galaxy s10

سامسونگ اخیرا گوشی گلکسی A8s را با روزنه نمایشگر برای دوربین سلفی معرفی کرد ، بسیاری از طرفداران گوشی های هوشمند سامسونگ با اطلاعاتی که از ابعاد روزنه این گوشی به دست آورده بودند ، اطلاعاتی در مورد روزنه ی صفحه نمایش پرچمدار سامسونگ یعنی  گلکسی اس۱۰ به دست بیاورند .
اما نکته جالبی که وجود دارد ، سامسونگ پیش از رونمایی از گوشی گلکسی A8s در تمامی تیزرها و تصاویر منتشر شده از این گوشی ، روزنه صفحه نمایش در ابعاد کوچکتری تبلیغ شد اما پس از معرفی روزنه صفحه نمایش این گوشی بسیار بزرگتر از آنچیزی بود که در تبلیغات نمایش داده شده بود ‌ .گوشی گلکسی A8s نخستین گوشی هوشمند این شرکت است که از صفحه نمایش اینفینیتی – اُ  (Infinity – O) استفاده شده است .به احتمال بسیار زیاد سامسونگ هر سه مدل گلکسی اس ۱۰ را با این صفحه نمایش به بازار عرضه می کند . اما با توجه به محافظ صفحه نمایش پرچمدار گلکسی اس ۱۰ ، به احتمال زیاد روزنه صفحه نمایش گلکسی اس ۱۰ کوچکتر از گلکسی A8s باشد .

پرچمدار بعدی سامسونگ در سه مدل صفحه نمایش ۵.۸ اینچی ، مدل دوم با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی و مدل سوم   گلکسی اس ۱۰ پلاس با نمایشگر  ۶.۴ اینچی معرفی خواهند شد .بر اساس گزارش بدست آمده ، هر سه مدل با صفحه نمایش Infinity – O معرفی خواهند شد ‌ولی یکی از مدل ها با صفحه نمایش تخت به بازار عرضه می شود .پرچمدار بعدی سامسونگ با یک روزنه ای در صفحه نمایش برای دوربین سلفی معرفی می شود و دیگر بریدگی بالای صفحه نمایش را در این سری از گوشی های سامسونگ مشاهده نخواهیم کرد .
با توجه به تصاویر منتشر شده از محافظ صفحه نمایشگر گلکسی اس ۱۰ ، به نظر می رسد روزنه نمایشگر کوچکتر از روزنه صفحه نمایش گوشی گلکسی A8s باشد .همچنین ، به نظر می‌رسد حاشیه این محافظ ها باریک تر از گلکسی A8s باشد .یکی از مدل های گلکسی اس ۱۰ با نمایشگر ۶.۱ اینچی عرضه خواهد شد که نسبت تصویر ۱۹ به ۹ را ارائه می دهد و ممکن است بسیاری از کاربران نتوانند به راحتی با یک دست کار کنند.

روزنه صفحه نمایش گلکسی اس 10

لازم به ذکر است بدانید ، گلکسی A8s اولین گوشی هوشمند سری گلکسی A سامسونگ می باشد که با صفحه نمایش LCD ساخته شده است .اما پرچمدار سامسونگ با این صفحه نمایشگر تولید نخواهد شد و حتی مدل اولیه سری گلکسی اس ۱۰ با صفحه نمایش AMOLED عرضه می شود .

منبع sammobile

نمایندگی

,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست