Timex R300

تایمکس (Timex) شرکتی با قدمت بسیار طولانی که احتمالا در دوران کودکی با ساعت های پلاستیکی آن خاطره دارید، ساعت هوشمند جدیدی با نام Ironman R300 را ویژگی های فوق العاده ورزشی معرفی کرده است. اما تایمکس که  پیش از این ردیاب های ورزشی متنوعی برای تناسب اندام  با قابلیت پشتیبانی از GPS عرضه کرده بود، می توان گفت که ساعت جدید R300 پیشرفته ترین محصولی است که این شرکت معرفی کرده است.

این شرکت ادعا می کند که این ساعت مناسب ورزشکاران و مربیان طراحی شده است که به صورت هوشمند از برنامه های تمرینی پشتیبانی می کند. ساعت R300 با قابلیت های فوق العاده ای از جمله ردیابی و سنجش سرعت و مسافت طی شده، صفحه لمسی، GPS، تماس های تلفنی و بارگذاری تمرین طراحی شده است. با این حال، ساعت R300 پیشرفته ترین ساعت هوشمندی است که تا به امروز معرفی شده است. مربیان و ورزشکاران می توانند برنامه تمرینات خود را در این ساعت بارگذاری کنند. قابلیت جذاب دیگر این ساعت این است که از یک نمایشگر همیشه روشن و ردیاب چرخه خواب کاربر و همچنین سنسور ضربان قلب مجهز می باشد. طبق گفته این شرکت، باتری این ساعت هوشمند تا 25 روز دوام می آورد، اما اگر GPS این ساعت فعال بماند عمر باتری به 20 ساعت کاهش پیدا می کند. همچنین این ساعت تا عمق 30 متری در برابر آب مقاوم است، بنابر این شناگرها نیز می توانند از این ساعت استفاده کنند.

در حال حاضر این ساعت با قیمت 120 دلار در وب سایت رسمی این شرکت موجود می باشد. یا توجه به امکاناتی که این ساعت دارد، می تواندگزینه خوبی در برابر دیگر  ساعت های ورزشی هوشمند بازار باشد، زیرا قیمت R300 ارزان  تر از دیگر برندها می باشد.

منبع theverge

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست