سامسونگ فروشگاه بیکسبی را برای رقابت با الکسا و گوگل هوم راه اندازی می کند

فروشگاه بیکسبی

سامسونگ یک فروشگاه اپلیکیشنی جدیدی را برای دستیار صوتی بیکسبی (Bixby) افتتاح کرده است تا کاربران دستگاه های گلکسی بتوانند میانبرهای جدیدی را برای استفاده از بیکسبی پیدا کنند. کاربران می توانند از فروشگاه بیکسبی (Bixby Marketplace)  به راحتی کپسول های بیکسبی را پیدا کنند. کاربران می توانند با فرمان های صوتی به ویژگی های این برنامه دسترسی پیدا کنید، این ابزار عملکرد مشابهی مانند الکسا آمازون دارد .

بیکسبی در حال حاضر دستورات سریع را اجرا می کند و با اپلیکیشن های شخص ثالث ادغام شده است، اما با استفاده از این ابزار جستجو در دسته های مختلف اپلیکیشن ها از جمله بازی ها، محتوا، سفر و موسیقی را ساده تر می کند. همچنین کاربران می توانند کپسول خود را بر اساس نیازهای خود سفارشی کنند. به عنوان  مثال، اگر شما ترجیح می دهید از Uber یا Lyft استفاده کنید، می توانید کپسول حمل و نقل را انتخاب کنید تا همیشه با استفاده از فرمان صوتی بیکسبی بتوانید برای فرودگاه تاکسی درخواست کنید. اپلیکیشن های محبوب شخص ثالث عبارتند از: گوگل مپ، یوتیوب، اسپاتیفای، یلپ و NPR (البته، دستیار صوتی گوگل نیز در گوشی های سامسونگ موجود می باشد و ممکن است راه حل مناسب تری برای برای برنامه های گوگل باشد).

سامسونگ ادعا می کند که فروشگاه بیکسبی اجازه تبلیغات بصری را نمی دهد، اگر چه مشخص نشده است همانند دستیار صوتی گوگل در فیلم دیزنی تبلیغات را صوتی انجام خواهد داد یا خیر. غول کره ای با راه اندازی فروشگاه بیکسبی، امیدوار است تا توسعه دهندگان بیشتری را در پلت فرم بیکسبی جذب کند. همچنین قصد دارد در اواخر پاییز سال جاری در کنفرانس توسعه دهندگان  در سن خوزه کالیفرنیا این ابزار را استفاده کنند. کاربران در ایالات متحده و کره از امروز می توانند از این ابزار استفاده کنند.

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست