سامسونگ پردازنده میان رده اکسینوس 7904 را معرفی کرد

سامسونگ پردازنده میان رده اکسینوس7940 را معرفی کردسامسونگ در آخرین گزارش خود اعلام کرد که تراشه جدید خود با نام ( اکسینوس 7904 ) در پایان کار طراحی می باشد و برای بازار هند در نظر گرفته شده است. این تراشه می تواند به کمک گوشی های میان رده سامسونگ بیاید و با قیمت پایین برای رقابت با دیگر شرکت های چینی راهی بازار شود. سامسونگ ادعا می کند که به وسیله ی این تراشه گوشی های قدرتمند و مقرون بصرفه را راهی بازار خواهد کرد.

سامسونگ این تراشه را با معماری لیتوگرافی ۱۴ نانومتری طراحی کرده است و این امکان را به سامسونگ خواهد داد تا گوشی های قدرتمند تری را نسبت به دیگر گوشی های میان رده باز معرفی کند. این پردازنده دارای هشت هسته می باشد که شامل دو هسته ی پردازشی Cortex-A73 با توان پردازشی ۱.۸ گیگاهرتز و ۶ هسته ی دیگر از نوع Cortex-A53 با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتزی می باشد. همچنین مودم این تراشه از استاندارد Cat1.2 بهره می برد که قادر به پشتیبانی تا سرعت ۶۰۰ مگابیت در ثانیه را دارد.

اما پردازنده ی پردازش تصویر این تراشه قادر خواهد بود تا از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی و یا از دوربین سه گانه با ویژگی های متفاوت پشتیبانی کند. همچنین این تراشه می تواند تصاویر ویدئویی با رزولوشن ۱۰۸۰p با فرکانس ۱۲۰ فریم در ثانیه و یا ثبت ویدئوی 4k با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه پشتیبانی خواهد کرد.

سامسونگ همچنین اعلام کرده که این تراشه قادر است تا عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای را با قابلیت مالتی‌تسک و ارتباط سریع مخابراتی در اختیار کاربران قرار دهد. با توجه به اینکه این تراشه هم‌اکنون به تولید انبوه رسیده، انتظار می‌رود شاهد عرضه‌ی‌ گوشی‌های هوشمندی مبتنی بر این تراشه در آینده نزدیک باشیم.

سامسونگ ادعا می کند این پردازنده قادر خواهد بود عملکرد بسیار فوق العاده ای را با قابلیت های چند رسانه ای وب گردی با سرعت بالا و مخابراتی را بر رای کاربران فراهم آورد.در حال این تراشه به تولید انبوه رسیده است، بنابراین انتظار می رود اولین گوشی های میان رده سامسونگ با تراشه Exynos 7904 مجهز خواهند شد.

منبع gsmarena

نمایندگی

,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست