سامسونگ 4 مدل گلکسی نوت 10 معرفی می کند

سامسونگ 4 مدل گلکسی نوت 10 معرفی می کند

سامسونگ مدتهاست که دو مدل از گوشی های هوشمند پرچمدار سری گلکسی S را به بازار عرضه می کند. اما این غول کره ای در سال جدید برخلاف سالیان گذشته چهار مدل مختلف از سری گوشی گلکسی اس ۱۰ را معرفی کرد که شامل :گلکسی اس ۱۰ ای، گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰ نسخه 5G می باشند. بر اساس گزارش منتشر شده از منابع معتبر کره ای، شرکت سامسونگ در سال جاری چهار مدل مختلف از گلکسی نوت ۱۰ را معرفی خواهد کرد.

انتظار می رود سامسونگ یکی از چهار مدل گلکسی نوت ۱۰ را با قابلیت اتصال به شبکه نسل پنجم پرسرعت 5G مجهز کند. در گزارش هایی که در ماه های اخیر منتشر شده بود، سامسونگ یک نسخه ی کوچکتر از گلکسی نوت ۱۰ را معرفی خواهد کرد.

در ادامه گزارش گفته شده است، سامسونگ با معرفی نسخه ی کوچکتر گلکسی نوت ۱۰ به دنبال تکرار موفقیت گوشی گلکسی نوت S10e می باشد. در حال حاضر نسخه ارزان تر گلکسی اس ۱۰ خط تولید خود را دارد و جعبه های را مشاهده می کنیم که نام این مدل روی آن نوشته شده است. به نظر می رسد سامسونگ نسخه ی کوچکتر گلکسی نوت ۱۰ را با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی راهی بازار خواهد کرد و دیگر نسخه های گلکسی نوت ۱۰ با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی معرفی می شوند.

بر اساس گزارش منتشر شده از منابع کره جنوبی، سامسونگ برای معرفی گلکسی نوت ۱۰ از استراتژی بکار گرفته شده در گلکسی اس ۱۰ استفاده خواهد کرد. به این معناست که به احتمال زیاد سامسونگ چهار مدل از گلکسی نوت ۱۰ را که معرفی خواهد کرد. اما برخی دیگر از منابع کره ی جنوبی ادعا می کنند که سامسونگ دو مدل از گلکسی نوت ۱۰ را با قابلیت اتصال به شبکه ی LTE و با نمایشگرهای ۶.۲۸ اینچی و ۶.۷۵ اینچی و با دوربین های سه گانه و چهارگانه معرفی خواهد کرد. گفته می شود دو مدل دیگر با مشخصات مشابه ولی با قابلیت اتصال به شبکه پرسرعت 5G راهی بازار خواهند شد.

به نظر می رسد گوشی های جدید گلکسی نوت ۱۰ از لحاظ سخت افزاری تفاوت چندانی با سری گوشی گلکسی اس ۱۰ نداشته باشند. در ادامه گزارش اطلاعاتی در مورد تفاوت ظرفیت باتری های سری گوشی های گلکسی نوت ۱۰ مطرح شده است. البته در این گزارش ظرفیت دقیق باتری ها ذکر نشده است ولی انتظار می رود نسخه های 5G از دیگر مدل ها ظرفیت باتری بیشتری را خواهند داشت.

این اولین‌بار است که درباره‌ی گلکسی نوت ۱۰ با نمایشگر ۶.۲۸ اینچی خبری منتشر می‌شود. در‌حال‌حاضر نمی‌توان درباره‌ی صحت‌وسقم اطلاعات منتشرشده اظهارنظر قطعی کرد. ازاین‌رو، باید منتظر باشیم تا گزارش‌های بیشتری درباره‌ی گوشی‌‌های هوشمند گلکسی نوت ۱۰ منتشر شود.

برای نخستین بار است که ما درباره ی گوشی گلکسی نوت 10 با صفحه نمایش 6.28 اینچی می شنویم. بنابراین انتظار داریم گزارش های دقیقتری از مشخصات سری گوشی گلکسی نوت 10 منتشر شود.

منبع sammobile

نمایندگی

,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست