سایز صفحه نمایش سه مدل گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 فاش شد

گلکسی نوت 9

در طول چند سال گذشته ، استراتژی شرکت سامسونگ در تولید گوشی های هوشمند ، تولید سه مدل از گوشی های پرچمدار در سال که شامل دو مدل از سری گلکسی اس ‌و یک مدل از سری گوشی گلکسی نوت بوده است .با این حال با توجه به خبرهای منتشر شده ، این تعداد در سال ۲۰۱۹ به ۵ دستگاه افزایش خواهد داشت . در حال حاضر ، به لطف منبع اطلاعاتی Ice Universe اندازه دقیق صفحه نمایش گوشی های سال آینده را منتشر کرده است .

با توجه به اطلاعات منتشر شده ، این منبع ادعا میکند گوشی گلکسی نوت ۱۰ با صفحه نمایش بسیار بزرگ ۶.۷۵ اینچی معرفی خواهد شد .این به این معنی است که گلکسی نوت ۱۰ با حاشیه کمتر صفحه نمایش ، از گوشی پرچمدار گلکسی اس ۹ پلاس بزرگتر خواهد بود و همچنین از Galaxy Note 9 موجود نیز بزرگتر خواهد بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده ، سری گلکسی اس ، پرچمدار گلکسی اس ۱۰ از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد و از صفحه نمایش بزرگ ۶.۶۶ اینچی معرفی خواهد شد .دو مدل دیگر گوشی های سری اس ، با نام های گلکسی اس ۱۰ یا (گلکسی اس ۱۰ اج ) و مدل بزرگتر گلکسی اس ۱۰ پلاس معرفی خواهند شد . گفته می شود صفحه نمایش این دو مدل به ترتیب ۶.۱۱ و ۶.۴۴ خواهند بود برای مقایسه صفحه نمایش گوشی گلکسی اس ۹ پلاس ۶.۲ اینچ و گوشی Galaxy note9 با صفحه نمایش ۶.۴ اینچ می باشند .

به نظر می رسد گوشی گلکسی اس ۱۹ لایت با صفحه نمایش ۵.۷۵ اینچی راهی بازار خواهد شد که در مقایسه با استانداردهای امروزی کوچک می باشد . این گوشی دو مقایسه با مدل گوشی گلکسی اس ۹ به میزان ۰.۰۵کوچکتر است و همچنین از حاشیه بسیار کمتری بهره مند می باشد و اندازه گوشی کوچک است .

انتظار داریم سری گوشی های Galaxy S10 در اولین رویداد رسمی خود در روز ۲۰ فوریه (۱ اسفند) معرفی شود .در حال حاضر هیچ خبری از تاریخ معرفی Galaxy Note 10 اعلام نشده است ، احتمالا زمان بندی معرفی این گوشی مانند مدل های قبلی باشد .

 

منبع phonearena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست