سونی ، نیکون و برخی شرکت ها برای توسعه شبکه دوربین های خانگی همکاری می کنند

بسیاری از شما دنبال آن هستید تا بتوانید خانه خود را حتی در زمانی که در منزل نیستید نظارت کنید ، ایده ی دوربین های نظارتی هوشمند برای خانه ها مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت . در حال حاضر خبر های خوبی برای علاقه مندان به این تکنولوژی داریم ، به لطف تکنولوژی شبکه هوشمند دوربین های نظارتی Ecosystem کاربران می توانند خانه خود را نظارت کنند .

شرکت های بزرگی برای پیشبرد این تکنولوژی اقدامات مهمی را انجام داده اند ، اخیرا شرکت های سونی ، نیکون ، سازندگان آیفون فاکسکان ، سینرا و همچنین ویستران ( Wistron )  با هم دیگر در حال تلاش برای پیاده سازی تکنولوژی شبکه و توسعه دوربین های نظارتی اکوسیستم خانه ها خواهند بود .

نام این تکنولوژی Network of Intelligent Camera Ecosystem می باشد ، به لطف این فناوری کاربران قادر خواهند بود تا تصاویری با پخش زنده از منزل خود به وسیله ی دوربین های برند های معروف را در یک رابط کاربری مشاهده نمایند .

تکنولوژی NICE یک مشخصه ای را تعریف می کند و سازندگان سخت افزار و دوربین های نظارتی خانه به  وسیله ی این مشخصه می توانند تصاویر ضبط شده به وسیله دوربین ها را به فایل های گوناگونی از قبیل نام گذاری ، قابل جستجو بودن ، همچنین قابلیت تامبنیل که میتواند اطلاعات ضبط شده را در یک فضای ذخیره سازی ابری قرار دهد تا کاربران بتوانند به راحتی جستجو کنند و به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنند .

در این تکنولوژی ، از چندین برند معتبر سخت افزاری با مشخصات فنی مشابه هم استفاده می شود . به وسیله ی سخت افزار های مختلف امکان توسعه ی شبکه یکپارچه و اپلیکیشن های موجود برای این تکنولوژی به راحتی انجام خواهد شد و همچنین می توان دوربین های برند های مختلف را در یک مکان در کنار هم استفاده کرد . آقای دیوید لی مدیر عامل Digital Trends  در مورد این رابطه می گوید : این پلتفرم یکپارچه  با هوش مصنوعی ترکیب شده است و این قابلیت را دارد که دوربین های نظارتی با برندهای مختلف را برای تشخیص اجسام  بدون نیاز به الگوریتم خاصی از هوش مصنوعی برخی شرکت ها به کار گیرد .

برخی از شرکت های بزرگ فعال در حوزه تولید سنسور و پردازنده های مورید نیاز برای توسعه این پروژه و همچنین دیگر شرکت های نرم افزاری به این پروژه ملحق شده اند . امیدواریم این پروژه تا پایان سال جاری به پایان برسد و محصلات این تکنولوژی در اوایل سال ۲۰۱۹ در بازار به فروش برسد . در حال حاضر شرکت های آمازون و نست برای حضور در این پروژه اعلام آمادگی نکرده اند .

منبع thenextweb

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست