ِ

به نظر می رسد کنگره جهانی موبایل 2020 تنها نمایشگاه تجاری تحت تاثیر ویروس کرونا نیست، در روز گذشته فیسبوک اعلام کردکه از حضور در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان بازی انصراف می دهد. بر همین اساس در این نمایشگاه غرفه های Oculus و غرفه های گیمینگ فیسبوک وجود نخواهند داشت. همچنین فیسبوک به تمام کارمندانش اعلام کرده است که در این نمایشگاه حضور نداشته باشند.

سخنگوی فیس بوک در این بیانیه اعلام کرده است که: با شیوع خطر ناک ویروس کرونا که در سراسر جهان منتشر شده است و با توجه به اهمیت سلامت و امنیت کارمندان و شرکایمان اعلام میکنیم که در نمایشگاه GDC سال 2020 شرکت نخواهیم کرد. اما تصمیم گرفته ایم که دستاوردهای مهم شرکت را از طریق ویدئو منتشر کنیم و  علاقه مندان و کاربران می توانند از طریق سیستم پرسش و پاسخ آنلاین نظرات خود را ارسال کنند. همچنین در هفته های آینده قصد داریم جلساتی را از راه دور با شرکای GDC برگزار کنیم.

شرکت بزرگ سونی نیز اعلام کرده است که قصد دارد از حضور در کنفرانس GDC انصراف دهد. سونی در بیانیه ی خود اعلام کرد: ما به دلیل نگرانی های زیاد مربوط به ویروس کرونا COVID-19، تصمیم سختی رای لغو مشارکت خود در کنفرانس توسعه دهندگان بازی گرفته ایم. با توجه به آخرین گزارشات شیوع ویروس کرونا و محدودیت های مسافرتی، احساس کردیم که این تصمیم بهترین گزینه است. ما از لغو حضور خود در این نمایشگاه بسیار ناراحت هستیم، اما سلامتی و امنیت کارمندانمان در اولویت قرار دارد. اما مشتاقانه برای همایش GDC سال آینده برنامه ریزی خواهیم کرد.

منبع engadget

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست