شرکت اپل یک تیم تحلیل داده را استخدام می کند

طبق گزارشاتی که بدست آمده ، شرکت اپل غول فناوری امریکایی اخیرا یک تیم تحلیل و مشاوره ای از شرکت Silicon Valley Data Science را در قسمتی از شرکت به استخدام خود دراورده است ، اپل با استفاده از این تیم مهندسی تحقیقاتی می تواند برای تحلیل داده ها برای پیشرفت در تولید محصولات خود استفاده کند . این شرکت تحلیلی در Mountin View   شهر کالیفرنیا در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد ، این شرکت تحلیلی با تجزیه و تحلیل شرکت های بزرگ در آینده ، بهره وری عملیاتی و ارتباط با مشتریان می تواند تحلیل آینده کاری شرکت ها در آینده را در اختیار آن ها قرار دهد .سخنگوی اپل در یک کنفرانس خبری اعلام کرد چندین متخصص از شرکت Silicon Vallay در اپل استخدام خواهند شد .

آقای سانچی ماتور مدیر عامل و موسس شرکت تحلیلی Silicon Valley Data Science به عنوان یکی از همکاران در شرکت اپل استخدام شده است . بر اساس اطلاعاتی که از پروفایل لینکدین آقای سانچی ماتور بدست آمده است ، وی به عنوان رهبر تحلیل گران گروه بر اساس اطلاعات استراتژیکی که بدست می آید در اپل  فعالیت خواهد کرد. بر اساس اطلاعاتی که از شرکت تحلیلی سیلیکون در پروفایل لینکدین خود منتشر کرده ۲۰ نفر از کارشناسان این شرکت در شرکت اپل استخدام شده اند . این تحلیلگران در زمینه های تجزیه و تحلیل ابتکارات در تبلیغات تحقیق خواهند کرد ، به احتمال بسیار زیاد تبلیغات اپ استور بهینه سازی شود .

شرکت اپل در ماه دسامبر اعلام کرد که در حال خرید شرکت سازنده اپلیکیشن معروف شازم که در زمینه شناسایی موسیقی و آرکایو ، پاپ آپ فعالیت می کند است . همچنین شرکت پل در ماه ژانویه خبر از خرید Buddybuild داد ،این سرویس برای توسعه دهندگان اپ استور برای تست و آزمایش اپلیکیشن ها کاربرد دارد.

 منبع bloomberg

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست