صرافی ارز دیجیتال Coinbase هشت میلیارد دلار ارزش گذاری شد

Coinbase

شرکت کوین بیس (Coinbase) یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتالی ، روز گذشته اعلام کرد که موفق به جذب 8 میلیارد دلار سرمایه شده است . بر اساس گزارش منتشر شده ، در این دور جذب سرمایه با رهبری تایگر گلوبال منجمنت (Tiger Global Managment) 300 میلیون دلار را با هدف ” سرعت بخشیدن به استفاده و پذیرش ارزهای دیجیتالی و دارایی های دیجیتالی ” در کوین بیس سرمایه گذاری کرده است .

شرکت های Continuity  Combinator , ولینگتون منیجمنت ، Polychain و آندرسن هوروویترز از دیگر سرمایه گذارانی هستند که در تامین آخرین دوره مالی صرافی کوین بیس شرکت کرده اند .

کوین بیس ارزش خود را 8 میلیارد دلار ارزش گذاری کرده است ، این به این معناست که Coinbase در حال حاضر به طور عمومی بالا تر از صرافی اسلک با ارزش 7.1 میلیارد دلار و اینستاکارت با ارزش 7.6 میلیارد دلار می باشد . شیعات مربوط به ارزش گذاری صرافی Coinbase توسط رسانه Recode در اوایل ماه اکتبر منتشر شد .

این در حالی است که ، بازارهای بزرگ بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی در مقیاس بزرگی در حال آسیب دیدن می باشند ، اما کوین بیس همچنان در حال رشد است ، به طوری بخشی از کمک های مالی و پشتیبانی برخی از بزرگترین سرمایه گذاران خطر پذیری مانن سیلیکون انجام شده است .

به لطف سرمایه گذاری نام های بزرگی همچون IVP، Spark Capital، Greylock Partners و Battery Ventures کوین بیس در ماه دسامبر سال 2017  به ارزش 1.6 میلیارد دلار رسید.در ماه فوریه ، دن رومرو (Dan Romero) معاون ارشد صرافی کوین بیس به بیزنس اینسایدر گفت که هدف این شرک تبدیل شدن به گوگل ارزهای رمزنگاری شدن است .

منبع businessinsider

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست