عملکرد پردازنده 5 گیگاهرتزی Core i9-9900ks اینتل در اجرای بازی هیتمن

پردازنده 5 گیگاهرتزی Core i9-9900ks اینتل

پردازنده جدید Core i9-9900kS اینتل که به گفته ی این کمپانی از سرعت 5.0 گیگاهرتز در تمام هسته ها استفاده شده است، قرار است در ماه اکتبر (مهر 1398) به بازار عرضه شود. جان کارول، معاون بازاریابی و رایان شراوت رئیس استراتژی عملکرد شرکت اینتل، در مصاحبه ی خود با مطبوعات اعلام کردند و با اشاره به تراشه های Cascade Lake-X و عرضه ی تراشه های نسل دهم اینتل به بازار، درباره موقعیت آن در برای موبایل های هوشمند در حال بررسی می باشد.

اینتل DLC از بازی هیتمن 2 را روی یک سیستمی که که از پردازنده Core i9-9900KS خود به کار رفته بود نشان داد که تمام هسته ها در طول بازی به جز در زمان های کوتاه به سرعت 5 گیگاهرتز می رسند. البته اجرای این بازی با این پزدازنده نمی تواند جایگزین آزمایش های مستقل شود، اما نشان دادن که می توان به ادعای اینتل امیدوار بود. پس از این آزمایش شروات به خبرنگاران گفت، برای خنک سازی این تراشه از یک خنک کننده ی مایع 240 میلی متری AIO کورسیر و پردازنده ی گرافیکی RTX 2080 Ti استفاده شده است.

اینتل همچنین اشاره ای به پردازنده کسکید لیک ایکس (Cascade-Lake X) داشت و با نمایش اسلایدی عملکرد بهتر آن را در ازای پرداخت پول بیشتر برای کاربران خود خبر داد و زمان عرضه ی پردازنده های جدید را در ماه آینده اعلام کرد.

عملکرد پردازنده Core i9-9900ks در اجرای بازی هیتمن

بر اساس گفته ی مدیران اینتل، پردازنده Cascade Lake-X با هزینه ی کمتر می تواند با 2.09 برابر بالاتر از عملکرد سری پردازنده های Skylake-X باش، که حاکی از کاهش قیمت پردازنده های جدید اینتل است. مدیران اینتل در مصاحبه ی اخیر خود اعلام کردند که اینتل مقایسه پردازنده های Comet Lake و Ice Lake خود را با رایزن AMD اعلام کردند و پیشنهاد کرده است که رقابت شرکت کوالکام در بهترین حالت فقط برای کارهای سبک امکان پذیر است، زیرا بسیاری از اپلیکیشن ها، از جمله وی پی ان های خاص، ویرایشگرهای محبوب عکس و بازی های سنگین امکان اجرا شدن در پلتفرم اسنپدراگون را ندارند.

منبع tomshardware

نمایندگی

,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست