Facebook Viewpoint

بر اساس گزارش رویترز، فیس بوک کنفرانس بازاریابی جهانی خود را به دلیل احتیاط در مورد نگرانی های شیوع ویروس کرونا، لغو کرده است. این کنفرانس قرار بود در ماه مارس در مرکز Moscone در شهر سانفرانسیسکو برگزار شود و اتتظار می رفت 4 هزار نفر در این همایش شرکت کنند.

سخنگوی فیس بوک در بیانیه ای به وب سایت The Verge گفت: اولویت ما سلامتی و ایمنی تیم های ما است، بنابراین به دلیل احتیاط فراوان، ما اجلاس جهانی بازاریابی خود را به دلیل افزایش خطرات بهداشت و سلامت عمومی مربوط به شیروع ویروس کرونا، لغو کردیم.

لغو کنفرانس جهانی بازاریابی فیس بوک تنها کنفرانس مهمی نیست که به دلیل نگرانی های شیوع بیماری کرونا کنسل شده است. در هفته ی گذشته، به دلیل خطرات شیوع ویروس کرونا بسیاری از شرکت های بزرگ فناوریدر نمایشگاه جهانی MWC 2020 از جمله ال جی، اریکسون، انویدیا، اینتل، ویوو، سونی، آمازون، NTT Docomo، سیسکو، نوکیا، BT، HMD و … به دلیل نگرانی های جهای شیوع ویروس کرونا اعلام کردند در این همایش شرکت نمی کنند.

در کشور چین، تاکنون بیش از 49 هزار نفر به ویروس کرونا آلوده شده اند و 1383 نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخته اند. این ویروس که از کشور چین شیوع پیدا کرده است تاثیرات گسترده ای بر صنعت فناوری از جمله تعطیلی برخی از فروشگاه های لوازم مهم فناوری و کاهش میزان تولید و تاخیر در تولید برخی از کارخانه ها داشته است. در حال حاضر به نظر نمی رسد که این ویروس به غیر از چین در دیگر کشورها گسترش یابد، زیرا دولت چین موفق شده است شیوع بیشتر این ویروس در سراسر دنیا کنترل کند. همچنین به دلیل نگرانی هایی که در مورد این ویروس در سراسر دنیا وجود داشت، سازمان جهانی بهداشت WHO وضعیت اضطراری جهانی را اعلام کرد.

منبع theverge

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست