امکان دسترسی به یوتیوب موزیک در گوگل مپ

در ژوئن 2013، گوگل در اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد که شرکت ویز (Waze) را با رقم 1.1 تا 1.3 میلیارد دلار تصاحب کرده است. گوگل پس از تصاحب ویز، برخی از ویژگی های ویز را به گوگل مپ اضافه کرده است. ویژگی هایی مانند هشدارهای محدودیت سرعت، گزارش حوادث و سرعت سنج که در طی سال های گذشته به بخشی از نقشه گوگل اضافه شده است. بر اساس گزارش منتشر شده از وب سایت Reddit، در آینده ای نزدیک یکی دیگر از قابلیت های ویز به گوگل مپس اضافه خواهد شد.

به نظر می رسد قابلیت دیگری که قرار است از ویز به گوگل مپس اضافه شود، اعلان یا نوتیفیکیشن نزدیک شدن به تقاطع خیابان ها و راه آهن می باشد. این اعلان در پایین صفحه ظاهر می شود و جمله Expect Delays(انتظار تاخیر) را نمایش می دهد. گوگل مپ با نماد گرد زرد رنگ با خطور راه آهن، محل عبور راه آهن و تقاطع خیابان ها را نمایش می دهد. در حال حاضر مشخص نشده است که نوتیفیکیشن نزدیک شدن به تقاطع خیابان ها و راه آهن ابتدا برای اندروید یا iOS  ارائه می شود، یا کاربران هر دو سیستم عامل این قابلیت را دریافت می کنند. اما چیزی که مشخص است این قابلیت ابتدا برای کاربران ایالات متحده امریکا در دسترس خواهد بود و با گذشت زمان در دیگر کشورها فعال خواهد شد.

در حال حاضر گوگل این ویژگی جدید را برای گوگل مپ معرفی نکرده است. با توجه به معرفی های قابلیت های جدید گوگل برای سرویس نقشه خود، زمانی که گوگل قابلیت جدیدی را به سرویس مپ اضافه می کرد، در وبلاگ خود پستی طولانی از جزئیات قابلیت های جدید را منتشر می کرد.  گوگل مپس در طی سال های اخیر پیشرفت های زیادی داشته است و به کاربران برای رسیدن به مقصد در شهرهایی که سفر می کنند کمک می کند و همچنین در پیدا گردن رستوراه ها، مکان های دیدنی، هتل ها و … بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع phonearena

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست