در روز گذشته شرکت لنوو در نمایشگاه CES 2021 از جدیدترین عینک هوشمند خود با نام ThinkReality A3 رونمایی کرد.عینک هوشمند سبک وزن لنوو برای کامپیوتر طراحی شده است ولی در برخی از گوشی های موتورولا از طریق کابل USB-C پشتیبانی می شود. لنوو عینک هوشمند ThinkReality A3 را شبیه به عینک آفتابی و با وزنی بسیار سبک طراحی کرده است که کاربران به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

ThinkReality A3 از پردازنده کوالکام اسنپدراگون XR1 استفاده می کند و از نمایشگارهای استریوسکوپی با وضوح 1080P استفاده می کند که می تواند 5 نمایشگر را به صورت مجازی برای کاربران نمایش دهد. همچنین لنوو در عینک هوشمند خود یک دوربین 8 مگاپیکسلی RGB استفاده کرده است که می تواند ویدئوهایی با وضوح تصویر 1080P را ضبط کند و دو دوربین دیگر با لنز فیش آی نیز در این عینک به کار رفته است تا کاربران کل اتاق را زیر نظر داشته باشند.

لنوو اعلام کرد عینک هوشمند مدل کامپیوتر ThinkReality A3 به لپ تاپ متصل می شود و به کاربران این امکان را می دهد تا از چندین مانیتور بزرگ مجازی را مشاهده کنند و از برنامه های ویندوز استفاده کنند. مانیتورهای مجازی برای لپ تاپ های ThinkPad و ورک استیشن های لنوو که از پردازنده های اینتل و AMD Ryzen استفاده می شوند، بهینه و سازگار می باشند. لنوو اعلام کرد که عینک هوشمند خود را در اواسط سال 2021 در برخی از بازارهای جهانی در دسترس کاربران خواهد بود.

منبع mspoweruser

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست