مایکروسافت به صورت پیش فرض افزونه Windows Spell Checker را به کرومیوم اضافه می کند

مایکروسافت همچنان به گسترش و توسعه ی موتور رندر گوگل کرومیوم ادامه می دهد. ردموندی ها در آخرین اقدام خود افزونه پشتیبانی غلط املایی (Spell Cheker) را به موتور کرومیوم اضافه کرده است. کرویوم در حال حاضر برای از ابزار Hunspell برای بررسی غلط های املایی استفاده می کند که نمونه آن در برنامه های LibreOffice و OpenOffice از آن استفاده می شود.

مایکروسافت در مورد قابلیت جدید اضافه شده به مرورگر کرومیوم خود می گوید: ما نیاز به پیاده سازی پلتفرمی بودیم تا بررسی کننده غلط املایی ویندوز در کرومیوم ادغام شود. ما همچنین نیاز به اصلاح برخی از کدها برای فعال کردن سوئیچ بین ران تایم Windows Spellcheker و hunspell spellchejer بودیم.

پس از این مراحل، ما قابلیت بررسی غلط املایی را در نسخه ی کرومیوم فعال کردیم و همچنین سوئیچ Runtime را برای پیکر بندی صحیح پلت فرم بررسی غلط املایی بین Window Spellcheker و hunspell spellcheker را پیاده سازی کردیم.

با این حال به نظر می رسد تفاوت زیادی بین این دو بررسی کننده غلط های املایی وجود ندارد، اما می توان فرض کرد که بررسی کننده غلط املایی مایکروسافت در آینده بهتر از افزونه گوگل خواهد بود.

منبع mspoweruser

 

 

 

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست